Followers

Thursday, February 13, 2014

Mamak Memanda "Gila Meroyan" ??

 
 
 
Tong...Tong..Tong2x Chiinggg kencing...gendang tarian naga tiba2 di palu oleh Maddey Kuttey di Kajang tapi yang pasti penari2nya adalah macai2 lembu yang sedang kelaparan. 
 
Agak menghairankan kenapa Maddey Kuttey perlu mengeluarkan kenyataan agar wakil calon mesti dipilih dari MCA? 
 
Sedangkan kerusi itu memang sah milik MCA semasa PRU13 ..pasti ada sesuatu yang sedang tersirat dikepala pemimpin UMNUU untuk meletakkan calon mereka di sana.Selalunya bila maddy kuttey bersuara pasti ada cerita disebaliknya .

Pastinya dikem BEE ENd lebih ribut ceritanya untuk menentukan calon dari parti mana yang bertanding kerana habuan dan dana peruntukkan pasti lebih banyak jika calon UMMNU yang bertanding..Inilah sebenarnya yang sedang ditunggu oleh macai2..

Beri Peluang MCA Bertanding Di Kajang.... Maddey Kuttey


KUALA LUMPUR – Memandangkan MCA sedang membuat kemunculan semula, parti itu patut diberi peluang bertanding pada pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Kajang jika ia mempunyai peluang cerah untuk menang, kata Tun Dr Mahathir Mohamad.

Mengulas pandangan beberapa pihak bahawa Umno pula patut diberi peluang bertanding di kawasan itu setelah MCA kecundang pada pilihan raya umum lepas, bekas perdana menteri ini berkata terserahlah kepada Barisan Nasional (BN) untuk membuat keputusan mengenainya.

Namun, katanya beberapa perkara perlu diberi pertimbangan termasuk komposisi etnik di Kajang.


“Sekiranya orang Cina lebih banyak, maka lebih baiklah kita letak calon Cina juga,” kata beliau ketika ditemui pemberita di majlis rumah terbuka Tahun Baharu Cina MCA di Wisma MCA di sini, hari ini.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.