Followers

Tuesday, January 28, 2014

Perang Habis-Habisan Buat Anwar Ibrahim.


Bhai/DeeDee semua...

Sama ader lu orang nak percaya atau tidak... inilah satu perkara yang gua rasa ramai yang tak terpikir.... hehehe.... PRK Kajang yang kini terbuka (kena tunggu SPR umumkan la ... hahaha) nampaknyer macam Anwar yang akan bertanding.... tapi gua percaya.... BN akan perang habis-habisan buat Anwar Ibrahim...

Kalo Anwar Ibrahim bertanding di PRK Kajang.... Ianya akan jadi pertandingan 3 penjuru.... 1 penjuru dah mesti dari UMNO/BN Kajang...... 1 penjuru lagi aderlah Anwar Ibrahim.... dan satu penjuru lagi aderlah..... jeng.. jeng... jeng....

1 penjuru lagi gua saspek dari orang kepercayaan Azmin...

Ini sudah jadi perang yang bodoh... perang yang sia-sia.... perang yang tidak ada makna...

Dan pastinyer.... Anwar Ibrahim akan dipastikan kalah pada PRK Kajang nih.... Dan kalo kalah Anwar Ibrahim.... maka lagi senang lar UMNO/BN nak merampas kuasa di Selangor.... Cuma gua tertunggu-tunggu aaa... saper la yang akan melompat join BN sebaik BN menang di PRK Kajang nanti.... Hahaha... saper aaaa....

Siapa plak yang akan buat spoiler dalam PRK Kajang.... aderkah geng-geng UG akan menyebokkan diri di PRK Kajang.... kiter tunggu, tengok dan lihat jer la... hahaha.... InsyaAllah... kalo gua dapat akses kepada Voter Sentiment Ratio (VSR) nanti gua akan publishkan... itupon kalo gua dapat akses la.... yer la... gua kan dah tamat perkhidmatan ngan Agensi....

Read more: http://cipantapirtenuk.blogspot.com/2014/01/perang-habis-habisan-buat-anwar-ibrahim.html#ixzz2rgBjNRKN

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.