Followers

Monday, December 16, 2013

UMNO Jadikan Negara Islam Malaysia Pengekspot Babi


Maklumat berpusat dari FAOSTAT menunjukkan bahawa Malaysia mula mengeksport daging babi sejak tahun 1988. Pada waktu itu, Menteri Pertanian kita adalah Tan Sri Sanusi Junid.

Orang yang sama juga memain peranan menuduh Anwar cuba menggoda isteri Hamzah Zainuddin dengan memainkan rakaman telefon yang tidak jelas.

Beliau adalah pengikut setia Dr Mahathir Muhammad sehingga sanggup keluar UMNO bersama Mahathir di zaman Pak Lah. Maka, tidak hairanlah beliau sanggup bersama-sama Mahathir memfitnah Anwar Ibrahim.

Oh jangan lupa juga kemenangan Mahathir sewaktu menentang Tengku Razaleigh dalam jawatan Presiden UMNO. Di Mahkamah Sanusi Junid telah dinyatakan sebagai pihak yang bertanggungjawab menipu sehingga membawa kepada pengharaman UMNO.

Beliau juga aktif menganjur forum menghebahkan teori konspirasi kononnya ada agen2 asing dalam Malaysia yang mahu menguasai Malaysia. Beliau juga ada sebuah blog.

Maka, kesetiaan Sanusi Junid pada Mahathir ini menjelaskan mengapa UMNO sanggup mengeksport daging babi yang haram itu kerana Dr Mahathir tidak pernah hirau halal haram.

Sememangnya selayaknya beliau mendapat jolokan "Bapa Babi Negara"
SUMBER STATISTIK DARI BANGSA-BANGSA BERSATU

Tulang Besi mendapat sumber graf di bawah dari laman web FAOSTAT, sebuah agensi di bawah Bangsa Bangsa Bersatu yang berkaitan dengan pertanian dan sumber makanan sedunia. Graf ini boleh didapati secara terus di sini.


Dari graf di atas, kita dapat belajar:
1.0 Eksport babi meningkat secara DRASTIK pada zaman Tan Sri Sanusi Junid menjadi Menteri Pertanian
2.0 Eksport babi meningkat secara drastik pada zaman Dr Mahathir sebagai Perdana Menteri
3.0 Sebelum Sanusi Junid, babi cuma dipelihara untuk kegunaan tempatan semata-mata
4.0 Apabila menjadi bahan eksport, ini bererti bilangan babi di Malaysia adalah dalamjutaan ekor
5.0 Dr Mahathir juga menjalankan program mengecilkan sektor pertanian, contohnya tukar tanah2 sawah kepada kilang dan perumahan dsbnya
6.0 Proses mengecilkan sektor pertanian bermula tahun 1982 menyebabkan tiada eksport daging2 lain yang halal. Mcmana nak eksport daging kambing kalau semua tanah dah ditukar jadi kilang dan rumah
7.0 Sememangnya perangai Mahathir tidak pernah menghiraukan hukum halal haram.
MENTERI PERTANIAN TAK PERNAH TIDAK ISLAM

Yang lebih menghairankan semenjak Merdeka, tidak pernah walau sekalipun Menteri Pertanian dari mereka yang bukan beragama Islam. 


Sila lihat gambarajah di bawah:



PENUTUP

Inilah Islam yang dibangga2kan UMNO. Berjuang kalimah Allah tapi rupanya jadi pengeksport daging babi.

Tulang Besi minta jugalah UMNO menafikan geraf yang Tulang Besi ambil dari laman FAOSTAT itu. Manalah tau Bangsa-Bangsa Bersatu tersilap lapor

Sanusi Junid pula sejak akhir-akhir ini sebuk mengadakan program2 kononnya ada kuasa asing mahu menguasai Malaysia. Dia juga antara yang menuduh Anwar Ibrahim cuba menggoda isteri orang. Ingat lagi tak?

Orang yang sama juga bertanggungjawab menjadikan Malaysia negara pengeksport babi

Lepas ni kalau ada anak babi tersesat masuk rumah kita, harus diingat anak babi itu lebih berharga kepada UMNO berbanding kita

TULANG BESI

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.