Followers

Monday, December 16, 2013

PENJAWAT AWAM DEDAH SIAPA ZAMIHAN - PERNAH MUATKAN ARTIKEL BERBAU SYIAH DALAM BLOGNYA?

 

Seorang penjawat awam dipercayai pegawai agama dalam JAKIM telah mendedahkan siapa Zamihan dalam blognya. Zamihan digambarkan oleh pegawai berkenaan sebagai pembohong oleh PA berkenaan dalam artikel yang bertajuk Zamihan Pembohong.

Menurut PA berkenaan Zamihan telah memuatkan satu artikel yang berbau syiah dalam blognya dan menuduh siapa yang menolak artikel berkenaan sebagai wahabbi.

ini prinscreen dpd blog PA berkenaan

Ini pula sedutan tulisan PA berkenaan

Soalnya, adakah Zamihan tidak mengenali ciri-ciri dan kecenderungan Syiah yang jelas terdapat dalam kandungan artikel tersebut?

Isu ini tiada kena mengena dengan Wahabi atau tidak. Para ulama Ahli Sunnah (Asya'irah-Maturidiyah) sememangnya menolak sebarang bentuk propaganda Syiah tanpa mengira apa jua sentimen atau medium yang digunakan. Adakah Zamihan tidak menyedari hakikat ini.

Atas rasa bertanggungjawab menegur sesama rakan, saya memohon supaya dia mengeluarkan artikel tersebut dari blognya tetapi tuduhan Wahabi pula dikenakan kepada saya. Adakah begini sikap seorang pejuang Ahli Sunnah? - baca lagi Zamihan Pembohong

Apa macam sekarang, siapa sanjung syiah? Adakah syiah menuduh orang lain sebagai syiah???? wakaka

Kalau nak panas badan lagi boleh baca blog manjung mari.
Manjung Mari mendedahkan siapa guru Zamihan.. pergi sana baca kemudian nilai kredibiliti Zamihan dalam membuat tuduhan syiah ke atas Mat Sabu.

Ada bukti gred A katanya... wakaka

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.