Followers

Thursday, December 12, 2013

KECEWA DENGAN CARA UMNO URUS BANJIR .. LEBIH 100 PENYOKONG UMNO ISTIHAR MASUK PKR!!!

 

Hari ini UMNO Bahagian Kuantan menerima tamparan maut apabila lebih 100 penyokong tegar mereka telah istihar masuk PKR ekoran rasa kecewa dan tidak puas hati atas cara layanan yang mereka terima dari kerajaan UMNO/BN pimpinan Adnan Yaakub.

Penduduk Tanah Putih Baru yang di ketuai seorang bernama En Rashid orang kuat UMNO Cawangan disitu telah megambil keputusan bijak dan tepat untuk meninggalkan UMNO yang gagal untuk membela nasib mereka untuk masuk PKR.

Borang penyertaan keahlian diserahkan sendiri kepada Ahli Parlimen Kuantan merangkap naib Presiden Parti KeADILan Rakyat YB Fuziah Salleh petang tadi.

Mereka berkata ketika penduduk Tanah Putih Baru di landa banjir mereka hanya lihat kumpulan dari Pakatan Rakyat diketuai YB Fuziah Salleh yang benar-benar datang membantu sedangkan dari UMNO/BN sekadar jenguk, pandang dan hilang.

Omak Kau selalu berkata .. nak tahu parti itu elok dan berjiwa rakyat serta berjuang untuk rakyat dan membantu rakyat ketika rakyat ditimpa kesusahan dan kepayahan .. ketika rakyat sedang menangis menangung derita bukan ketika rakyat senang lenang ketawa ria.

Pengalaman mematang dan membuka minda mereka.



Omak Kau!!!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.