Followers

Thursday, December 12, 2013

INILAH WAJAH-WAJAH BLOGGER UPAHAN PRO UMNO

 INILAH WAJAH-WAJAH BLOGGER UPAHAN PRO UMNO YANG MENGADAKAN PERJUMPAAN SULIT DENGAN PENGERUSI BIRO MEDIA BARU PEMUDA UMNO !!! 


Omak Kau mendapat kiriman beberapa keping gambar yang menyatakan bahawa malam tadi bertempat disebuah restoran di KLCC iaitu NZ Curry House telah berlaku suatu perjumpaan sulit antara para blogger upahan UMNO dengan Pengerusi Biro Media Baru UMNO merangkap Ahli Exco Pemuda UMNO Ibdilillah Ishak.

Perjumpaan dan perbicangan macam berkisar tentang upah, dana dan habuan untuk para blogger Pro UMNO untuk terus bergiat dan berblog memandangkan baru-baru ini Ibdilillah Ishak ada membuat kenuyataan mulai dari hari beliau memegang jawatan sebagai Pengerusi Biro Media Baru UMNO mengambil alih dari Tun Faisal maka segala bayaran dan upah kepada blogger UMNO akan dihentikan memandangkan sumbangan mereka tidak membawa sokongan dan makna langsung kepada UMNO.

Ini membuatkan para blogger Pro UMNO yang selama ini dibayar naik berang dan mengamuk

Bogger pro UMNO yang dikenal pasti malam tadi ialah Papagomo a..k.a Wan Muhammad Azri Wan Deris,Mymassa,Pena KSJ,Amrayy Lensa,Afik KL,Taipan dan Encik Asam.

Tiada kata putus di capai dalam perjumpaan sulit itu malahan sepanjang perjumpaan tersebut diberitakan para blogger upahan pro UMNO langsung tidak mau mendengar penjelasan dan rayuan Ibdilillah Ishak.

Mengikut maklumat yang Omak Kau terima, kumpulan blogger upahan Pro UMNO ini tidak mau berurus dengan Ibdilillah sebaliknya mau berurus terus dengan Ketua Penerangan UMNO Malaysia.

Inilah blogger dan pengiat blog pro UMNO .. NO MONEY NO TALK.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.