Followers

Tuesday, October 22, 2013

AL FATIHAH : Noreen Noor Meninggal Dunia Di Hospital Ampang.....

AsSalam Keluarga FB yang diKasihi & diRahmati ALLAH.

SILA SHARE:

Saya baru jumpa gambar Allahyarhamah yg bertudung....Pohon maaf kepada semua keluarga FB....gambar yag awal tidak Berhijab saya letak kan dipage ini kerana terburu2 ingin menyampai kan berita sedih ini..supaya ramai yang akan mendoakan Kesejahteraan Allahyarhamah....Saya hanya manusia macam anda...tidak Terkecuali dari melaku kan kesilapan...Mari kita semua MENDOA kan Allahyarhamah.

InnalillahI wainnailaihiraji'un - 

Dengan sedih nya saya ingin memberitahu Nooreen Noor telah pulang ke Rahmatuallah di hospital Ampang Puteri awal pagi ini...Jenazah Alllahyarhamah dalam perjalanan di ke Rumah keluarganya di Melaka.....Salam Takziah buat semua ahli Keluarga teutama Anaknda Allahyarhamah.

AlFatihah...Selamat Beristirehat dan bertemu Pencipta Mu Wahai Sahabat Ku yang dikasehi...Moga ALLAH Himpun kan Roh mu dikalangan mereka yang Beriman...Ya ALLAH...Kau Ampun kan lah kesemnua dosa Sahabat ku....Mari kita semua Mendoa kan Kesejahteraan Allahyarhamah dialam Barzakh. Amin Ya ALLAH.

Salam Santun Erat Silaturahim Wa Ukhuwah Fillah & Salam Teramat Sayang Untuk Adik-Adik Kak Pah dan Semua Anak-Anak Ummie Sharifah yang dikasihi di FB ini.
Jazakum Allahu khayran.
Datuk Sharifah Aini
Saya baru jumpa gambar Allahyarhamah yg bertudung....Pohon maaf kepada semua keluarga FB....gambar yag awal tidak Berhijab saya letak kan dipage ini kerana terburu2 ingin menyampai kan berita sedih ini..supaya ramai yang akan mendoakan Kesejahteraan Allahyarhamah....
 
Saya hanya manusia macam anda...tidak Terkecuali dari melaku kan kesilapan...Mari kita semua MENDOA kan Allahyarhamah.
 
InnalillahI wainnailaihiraji'un -

Dengan sedih nya saya ingin memberitahu Nooreen Noor telah pulang ke Rahmatuallah di hospital Ampang Puteri awal pagi ini

...Jenazah Alllahyarhamah dalam perjalanan di ke Rumah keluarganya di Melaka.....Salam Takziah buat semua ahli Keluarga teutama Anaknda Allahyarhamah.

AlFatihah...Selamat Beristirehat dan bertemu Pencipta Mu Wahai Sahabat Ku yang dikasehi...Moga ALLAH Himpun kan Roh mu dikalangan mereka yang Beriman...Ya ALLAH...Kau Ampun kan lah kesemnua dosa Sahabat ku....Mari kita semua Mendoa kan Kesejahteraan Allahyarhamah dialam Barzakh. Amin Ya ALLAH.

Salam Santun Erat Silaturahim Wa Ukhuwah Fillah & Salam Teramat Sayang Untuk Adik-Adik Kak Pah dan Semua Anak-Anak Ummie Sharifah yang dikasihi di FB ini.

Jazakum Allahu khayran.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.