Followers

Thursday, March 7, 2013

Jangan Bagi Muka Lagi Pada BN, Serang..........!!

 
MB Selangor telah mengeluarkan kenyataan yg merujuk pada lapuran The Star yg cuba memecahbelahkan PKR Selangor.. 
 
The Star telah memutarbelit kenyataan MB Sdr. Khalid Ibrahim seolah olah MB Selangor membidas Sdr. Tian Chua.. hmm.. aku rasa sudah sampai masanya kita menyerang BN ni dgn sepenuh kekuatan yg ada....jgn bagi muka dan jgn layan 'genjatan senjata'...mereka mesti dihukum.. pastikan pengundi atas pagar menyebelahi kita dan meranapkan rejim Zionist BN ini.... ketika itu mereka tidak ada pilihan.. surrender dan dibawa utk dibicarakan...

Saya merujuk kepada laporan berita di akhbar The Star yang bertajuk ‘Selangor MB slams Tian Chua’ yang disiarkan di muka surat 12, hari ini.

Tajuk mengenai komen Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim terhadap YB Tian Chua itu dibuat dengan tidak bertanggungjawab, tidak tepat dan berniat jahat.

Tajuk ini bercanggah sama sekali dengan laporan berita itu sendiri yang menyatakan “Khalid berkata beliau menghormati dan yakin dengan usaha pihak polis dan tentera dalam mempertahankan kedaulatan negara. Khalid berkata beliau tidak fikir mana-mana pemimpin PKR akan membuat kenyataan sedemikian”.

Tiada dalam laporan berita itu yang menyebut unsur-unsur membidas YB Tian Chua (slamming).

Kita berharap akhbar The Star mengambil tindakan serta merta untuk menarik balik dan membuat permohonan maaf. Jika The Star gagal berbuat demikian, kita berhak untuk mengambil tindakan undang-undang.

 
 
FAEKAH HUSSIN
SETIAUSAHA POLITIK
KEPADA YAB DATO’ MENTERI BESAR SELANGOR

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.