Followers

Friday, February 8, 2013

( Video ) Perancangan jahat umno untuk serang ceramah ANAK


Panas: Walau Di Delete, Video Provokasi Jahat Felda Untuk Menyerah Ceramah Mazlan Berjaya Di Sebar !!



[Inilah dia yang dinamakan, "mereka merancang, namun perancangan Allah itu yang lebih utama dan hebat" sebenarnya. 

Bayangkan, belum pernah terjadi dalam Malaysia sejak zaman berzaman satu mesyuarat perancangan jahat untuk menghuru-harakan negara telah tersebar dengan meluaskan di dalam internet terutamanya laman Youtube. 

Kini, segalanya sudah terbongkar dan yang paling menarik dipercayai mesyuarat yang dipengerusikan oleh Pengurus Felda Sungai Tengi yang dihadiri oleh Perkasa, Umno, Seranta, Majlis Belia Felda dan lain-lainnya. 

Motif menghalang Mazlan Aliman dan ANAK hanya semata-mata ANAK kononnya pertubuhan haram. Difahamkan mesyuarat kumpulan samseng ini akan di serah kepada Peguam ANAK untuk tindakan undang-undang seterusnya. 

Paling mengejutkan apabila Pengurus terbabit dengan jelas mengatakan pihak polis sendiri yang mengarahkan mereka membuat huru-hara untuk menganggu program tersebut. 

Selama ini, mereka kata hanya fitnah bila rakyat mengatakan polis bersikap "double standard" dalam menjaga keamanan rakyat di negara ini. 

Sekarang sudah terbukti apabila video panas ini akhirnya berjaya dibongkarkan walau pun video asal telah dimusnahkan oleh mereka].

Sumber Artikel: http://pahangdaily.blogspot.com/2013/02/panas-walau-di-delete-video-provokasi.html#ixzz2KID8neie

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.