Followers

Thursday, February 28, 2013

GEMPAR - Video Memalukan Papagomo - Kekejaman seorang bapa terhadap anak2 dan ibu.


GEMPAR - Video Memalukan Papagomo

Dukunpasir

Dikalangan pembaca yang mengikuti isu isu politik dalam rangkaian dunia maya pasti mengenali PAPAGOMO lebih lebih lagi Papagomo sering membuat isu isu berbentuk fitnah kepada pemimpin Pakatan Rakyat.

Apa yang menarik, disebalik semua fitnahnya...... Papagomo

TIDAK PERNAH MENGAKU BAHAWA blog yang ditulisnya itu adalah hasil kerja beliau terutama untuk mengelak disaman oleh Dato Husam Musa. 

Yang lebih menarik lagi ialah isu isu fitnah yang dicetus atau dicipta Papagomo akan dijadikan SUMBER untuk blogger-blogger bawahan menyebarkan isu tersebut dengan lebih rancak dan meriah.

Namun begitu, tiada siapa boleh menduga, akibat terleka dengan FITNAH, Papagomo terlupa hingga dituduh pula mengabaikan tanggungjawabnya sebagai KETUA RUMAH TANGGA HINGGA BERCERAI.

ITULAH yang dibaca oleh penulis dalam blog YANG MENYEBARKAN BERITA PAPAGomo ini yang nama sebenarnya ialah Wan Muhammad Azri b Wan Idris. Tapiii......... yang pelik dan hairan, blogger yang menyebarkan berita berbentuk video dibawah ialah DARI KALANGAN MEREKA SENDIRI..... 

Ingatkan ketua ketua cawangan UMno saja yang berusaha jatuh menjatuhkan sesama sendiri, rupanya dikalangan blogger pun sama

Oklah.....Saksikan video PAPAGOMO MERAMPAS ANAKNYA DENGAN CARA YANG KASAR DAN BIADAP DIBAWAH......

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.