Followers

Friday, October 26, 2012

PANAS! TAJUDDIN ABDUL RAHMAN BAKAL TERSUNGKUR DI PASIR SALAK


Berita dari ribut El Nino Ameno sedang bertiup kencang!

Stop! Komer jangan suka dulu. Tajuddin Abdul Rahman tersungkur bukan kerana kalah dalam PRU13. Tapi namanya telah tersenarai sebagai third winnable candidate di Pasir Salak. Nama paling atas ialah mamat yang pandai main bola sepak pasukan Seladang!. Nama kedua Yong tak tahu dan tak kisah.

Mamat yang pandai main bola sepak ini bakal menyingkirkan Tajuddin. Ini takde kena mengena dengan paras rupa Tajuddin yang sentiasa nampak garang berbanding dengan Zainol Fadzi yang gambornya suka senyum. Tapi kabornya ramai di kalangan UMNO tak tahan dengan mulut jeghabei si Tajuddin.

Zainol Fadzi tersenarai sebagai calon DUN Sungai Manik dan Parlimen Pasir Salak. Wah! Hebat mamat nih! Tahun depan Seladang akan pergi ke Pertandingan Akhir Piala Malaysia! Hahaha!

Tau tau sajalah perangei orang umno. Bila tak terpilih, mulalah demer akan sabotaj parti. Harap perkara ini akan terjadi. Huhuhu! Penat Tajuddin mengampu Rosmah. Tapi nama tersingkir jua akhirnya.

Nampaknya UMNO kawasan Parlimen Pasir Salak udah pecah. Yang muda sokong Zainol Fadzi. Yang warga emas sokong Tajuddin!. Hmmm...Lantok komer! 
 
 
Yong Suka Kuning

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.