Followers

Thursday, September 20, 2012

'Sultan Perak atau Kerabatnya?' (Part 1)



4 Januari 1963 - 31 Januari 1984

Salam semua,
Memandangkan dah lebih dua setengah bulan blog aku yang lama (uncleseekers.blogspot.com) dah tak boleh buka dan si Lahabau Peguam Kamal Hisham tu sendiri dah tulis pasal artikel Sultan Johor & kerabatnya dalam blognya sendiri (peguamkamalmenulis.blogspot.com), dengan ini secara rasminya aku tutup kedai citer pasal isu itu lagi.
Y.A.M Raja Shahruzzaman Ibni Sultan Idris Shah

Raja Shahruzzaman atau lebih senang di kenali ramai dengan panggilan Ku Shah, antara anak Sultan dalam Malaysia yang paling semikin.

Ku Shah,  dulu lu pernah jadi anak Sultan Perak selama 21 tahun. Awekz cun, kuasa, polis, duit dan segalanya lu miliki tapi hari ini Allah ambil semuanya dengan sekelip mata.

Aku juga tak sangka yang lu boleh tido dalam rumah aku, main gitar, masak kat dapur dan merapu ngan aku sampai pagi.


Kalau Allah izinkan, saya akan dedahkan sekali lagi satu isu tentang Kerabat Negeri Perak yang akan menggemparkan satu Malaya dan planet di muka bumi ini.

Sebelum tu, adalah lebih baik korang baca dulu secara ringkasan citer pasal kerabat negeri Perak seperti blog dibawah supaya mudah nak faham nanti

Siapalah mamat yang suka suka pakai nama aku ni. Hentam lah Labu. Buatlah apa yang korang suka demi mencari kebenaran dimuka bumi yang sementara ini

Letaklah gambar yang senonoh sikit kalau nak pakai nama aku pun. Adussss...Ko ni sapa ek?

www.facebook.com/KitaSemuaUncleseekers
Beb, memandangkan aku dah tutup akaun facebook aku, hanya sebulan sekali sahaja aku jengah artikel yang ko tulis itupun kalau teringin sangat nak baca. Sebaiknya jangan bergaduh dengan komen sorang dua yang merapu tu. 
 
Mungkin satu hari nanti dia akan menjadi sahabat baik kita? Dan lagi satu, jangan terlalu panazzz nanti takut hangus...

 
Salah satu blog yang mencari kebenaran. Antara blog yang membela aku ketika aku ditahan. Mekasih banyak-banyak bro. 


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.