Followers

Saturday, September 22, 2012

Penipu dan Penghina Nabi Dalam Negara... Amacam..????

 
Ini adalah pendapat peribadi gua sendiri (lu orang jangan terpengaruh, tapi lu orang nilaikan sendiri ok..). Dia nih dari penilaian gua dah jatuh tahap munafikun..., doanya tak boleh di Aminkan... kalau jadi Imam sekalipun gua takan ikut... sebab ciri2 munafik tu dah ada... terang lagi jelas wa cakap luuuu... hahahaha...!!!!

Pahhhh.... butang baju melayu aku mana Pahhhh...????... hahahaha!!!!

Sebelum ini apa yang dia dah kelentong rakyat Malaysia..??? Kononnya Arab Saudi marahkan Malaysia dan sekat kuota Haji dan Umrah disebabkan oleh BERSIH 3.0. Dengan selamber derkkkk... jer dia menipu kaaannnn...!!!!

Macam ini ke sikap seorang Menteri Agama... hahahaha... suruh dia minum ayaq acaq dulu laaaa.... sebelum keluarkan sebarang kenyataan menipu, bangkai haramjadah punya Menteri...!!!! - Baca sini apa penipuannya sebelum ini.
Hari ini dari Masjid Tabung Haji, ramai akan berarak ke Kedutaan Amerika. Seperti yang gua katakan sebelum ini "Betul ke... Sayangkan Nabi SAW", perghhhh.... ada pulak yang melalak macam Anjing nampak Altantuya beb.... hahahaha....!!!!

Itu kisah luar negara punya hal.... yang dalam negara seperti kat bawah nih amacam...???
Isu menghina Tuan Guru Nik Aziz... gua tarak hal beb..., itu urusan si penghina dengan tuan punya body, sendiri mau jawap laaaa....!!!!
Tapi cara si penghina TGNA tuuuu... secara tidak langsung telah menghina Sunnah Nabi SAW.... beb..., si malaun haramjadah inilah yang sepatutnya diganyang sampai lumat beb..., semua peserta demonstrasi wajib cari malaun yang menghina Sunnah Nabi nih..., tak payah buang masa kat Kedutaan Amerika tuuuu....!!!! Lagipun dalam radio dah bagitau pagi tadi bahawa Kedutaan Amerika di tutup hari ni.

Lu orang pi cari malaun nih ada juga pekdahnya..., kata sayangkan Nabi Muhammad SAW... kaaannnnn....!!!!

Dan amacam dengan si penghina Nabi yang ni pulak...???? Malaun nih lagi besaq dia punya laknat wa cakap luuuu...., tapi elok jer.... keluar masuk akhbar dan TV serta IJN... hahaha...!!!!

Takda pulak pemuda umno yang nak berdemo kejadahnya..., punyalah besar BABI yang menghina Nabi, Sunnah Nabi dan Islam di depan mata... biawak kat Amerika jugak yang diorang nampak.... hahahaha...!!!!

Mahadeath nih..., kalau kat negeri Arab si penghina Nabi macam dia dah lama is Death... maksudnya dalam bahasa kerala kutty... "dah lama mampus beb....!!!!"


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.