Followers

Tuesday, February 14, 2012

UMNO panggil MCA anjing! Mesti Baca dan Sebar... [Gambar]

 
Mahap la... Aku bab nih memang aku suka sebar sebab nak bagitau satu dunia (kalau boleh) siapa Umno sebenarnya.. 

Kalau dulu kite ada tengok video pemimpin UMNO Setiawangsa/Titiwangsa  kata tak perlu undi Cina sebab tak membantu UMNO menang, lepas tu kita ada juga lagi seorang racist dari PERAK mengatakan kalau jumpe india dengan ular ketok India dulu baru ketuk india, kalinih ahlinya pula suka-suka kata Cina Anjing...

Ishishish kalau ahli UMNO nih kata "Terima Kasih pada MCA sebab jadi anjing undi UMNO" kalinih aku nak ucap terima kasih pada beliau sebab tolong tunjukan pada cina supaya swong 100peratus mai dekat Pakatan Rakyat...

So mudah kerja aku sikit... Kerja aku sebar je bendalah nih... korang pun kena bantu sama sebab connection aku dengan rakyat Malaysia takdelah sebesar UMNO dan Utusan... kihkihkih
 
Sumber: Kompem dari Facebook aku, dan gambar ini di hantar sendiri oleh seseorang berbangsa cina (nama rahsia sebab tak boleh copy tulisan cina).. kihkihkih Jangan lupa share tau... ha ha ha Nengok camne Umno nak spin balik.. Aku rasa depa akan kata ini accaunt fake yang di cipta untuk menghina orang cina... tapi aku terpikir balik... Yang selalu kutuk Cina nih pemimpin-pemimpin UMNO so tak mustahil anak buah mereka pun terikut-ikut sama.. ha ha ha

Layanzzzz

"Malaysia ini banyak masalah kan?kan?kan?"

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.