Followers

Tuesday, November 29, 2011

"Saya Hanya Akan Tumpu Kepada Pergerakan Wanita UMNO." - Sharizat Jalil

MAMI JANGAN GHISAU "Saya tidak akan jelaskan (isu NFC) tetapi ada satu, dua mesej yang nak saya jelas kepada pihak di luar sana semasa persidangan Wanita Umno nanti. Tunggulah. 

Sebagai pemimpin, kita kena banyak bersabar, tenang dan jangan cepat melatah. "Saya tidak akan jawab. Kalau nak bertanya mengenai NFC, tanyalah kepada orang NFC. 

Saya hanya akan tumpukan pada Pergerakan Wanita Umno," katanya pada sidang media sempena Perhimpunan Agung Umno 2011, di Kuala Lumpur.[ lagi ] kah...kah...kah... !!!

Mami .. Ijat tak perlu gusar la .. Kita sumer dah tau ..dalam umno mana ada yang berani depan depan citer pasal NFC Mana ada yang berani kutuk pemimpin kalau wat salah .. Diajar untuk angguk .. kalau tak angguk rezeki tak turun ... 

Kah...kah...kah... !!! .... Zaman rezeki datang naik troli mungkin dah tak der .. tapi mungkin dengan cara lain .. Kah...kah...kah.... !!! Tu yang syok dengan PAU tu ... Kah...kah....kah...!! Rezeki...rezeki ... Kah...kah...kah... !!!


sumber: Tok  Batin Deris

1 comment:

  1. lembus kan semua dah tinggal kat kondo,entah2 siap pakai kondom sekali,tak gitu kak ijat???

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.