Followers

Thursday, October 27, 2011

Tahniah Mat Said Sebab........Bini Tiga Oooooo...

Disini Sk dengan rasa rendah hati mengucapkan tahniah kepada Menteri besar Terangganu diatas beberapa pekara.Almaklumlah menteri besar ini sekarang tengah top dengan gosipnya..Kah,kah.kah.





Pertama tahniah kepada menteri besar ini yang mengamalkan kronisma dalam pentadbirannya.



Taniah juga Sk ucapkan kepada Mat Said yang mengamalkan sunnah nabi kerana dikatakan dia sudah berkahwin 3.Dato,dato.bila dato nak tambah lagi sorang bini bagi cukup empat.   Dato mampu dan alasan dato kawin ramai sebab tak mahu tanggung dosa...

SEPATUTNYA bagi orang yang berada dan banyak wang, banyak dapat projek secara pemberian terbuka atau tertutup perlu mencontohi Ahmad Said. ( kisah Ahmad Kawin TIGA yang dikemburkan dalam berita maya tidak perlu dipolitikan, jika betul berita Ahmad Said kawin tiga.

 Jika tidak betul berita kahwin tiga rakyat Terengganu syorkan Ahmad Said perlu kawin sampai empat, kerana terlalu cukup syarat dan wang sudah banyak dan kroninya sudah banyak wang.

Apapun yang  perompak tetap perompak atau penipu tetap penipu itulah motto bagi pemimpin UMNO sejak dulu,kini  dan selamanya. Rasuah adalah makanan harian para menteri-menteri Umporno@Apco

siasahkini

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.