Followers

Friday, January 7, 2011

Rais Yatim dan UMNO TERKANGKANG/PEMBOHONG - Oleh: mohdnoorawang


"Terkengkang dengan isu rogol, zina, penipu, pembohong nombor satu dan harga barang pengguna naik sukar dikawal oleh kerajaan BN/UMNO yang diketuai oleh perdana menteri Datuk Najib Razak tiada tindakan dari kerajaan. Malah kerajaan BN/UMNO menjadikan "LEMBU KENYANG' atau "TAHI LEMBU DIATAS KEPALA" kabinet Najib Razak.

Selepas dua minggu Datuk Seri Utama Rais Yatim menafikan merogol amah Indonesia. Kenyataan yang berbunga bahasa yang menjadi rutin ucapan Rais Yatim.

Kenyataannya Rais Yatim menyalah dan menuduh k parti politik pembangkang dan blog pro-pembangkang menjaja isu Rais Yatim rogol amah Indonesia. Disini satu lagi UMNO dan Rais Yatim membuat pertuduhan pembohongan.

Secara rengkas Rais Yatim rogol amah Indonesia dipaparkan oleh bloger yang pro-UMNO yang dipetik dari "Wikileaks". Rais Yatim terdesak dan terkangkang sanggup menuduh pehak pembangkang.

Laporan "MIGRANT CARE"yang cukup terperinci oleh badan NGO yang menjaga kebajikan pekerja , Terdapat nama Datuk Seri Utama Rais Yatim boleh dilayari blog Bigdogdotcom yang dikeluarkan tanggal 28/12/2010.

Rais Yatim perlu jawatan untuk membersihkan kabinet Najib Razak. Jika tidak kita pun ingin berbunga bahasa macam Rais Yatim, bunyinya begini:-  Ketuanya perompak anak buahnya juga perompak, Ketuanya perogol anak buahnya perogol, Ketuanya pengzina anak buahnya pengzina, Ketuanya kaki rasuah anak buahnya rasuah. .....

UMNO memainkan isu Datuk Seri Anwar Ibarhim dengan kes liwat yang direka oleh pemimpin UMNO/Najib Razak. Ayuh kita paparkan isu rogol, zina, rasuah, dan pembohongan yang menjadikan makanan dan amalam puak UMNO..."

sumber: tranungkite Online

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.