Followers

Friday, October 22, 2010

Para Mufti Di Malaysia Dilihat Lebih Takutkan Pemimpin Umno Daripada Allah SWT ?

Desak Najib Letak Jawatan Jer...



Banyak Mufti yang bersikap seperti hanjing... para mufti di Malaysia dilihat lebih takutkan pemimpin Umno daripada Allah swt. Segala kesialan dan perbuatan mempersendakan Islam yang dilakukan oleh pemimpin Umno dibiarkan berleluasa tanpa apa-apa bantahan resmi daripada Mufti.

Mereka jadi bisu kerana banyak menjilat kencing dan menyedut lendir Umno!!!

Semakin ramai pertubuhan bukan kerajaan (NGO) Islam, parti politik dan juga orang perseorangan tampil membantah tindakan isteri perdana menteri, Datin Seri Rosmah Mansor yang didakwa menghina syariat Islam dan Rasulullah SAW pada penganjuran Festival Busana Muslim di Monte Carlo, 9 Ogos lalu.

Atau minta peguam negara siapkan fail pendakwaan, dakwa Rosmah Mansor di bawah Seksyen 298 Kanun Keseksaan kerana menghina agama islam. Juga di bawah Seksyen 298A iaitu menyebabkan rasa tidak damai, perpecahan dan rasa tidak senang hati, prejudis kerana menghina agama. Dan jika Rosmah didapati bersalah, maka dia boleh dihukum penjara sehingga setahun atau denda atau kedua-duanya sekali jika sabit kesalahan berdasarkan peruntukkan itu. Itupun jika Pejabat Peguam Negara tak jadi kangaroo.

Jika pejabat peguam negara bacul dan takde maruah, maka tugas dakwa Rosmah boleh diambil alih oleh pendakwaraya syarie. Dakwa si Rosmah ni bawah Seksyen 7 dan Seksyen 8 di bawah Akta Kesalahan Jenayah Syariah (Wilayah-Wilayah Persekutuan) 1997. Ini peruntukkan kedua-dua seksyen ini. Klik Justice For All.

Atau kita ramai2 desak Najib Razak letak jawatan sebagai PM, kerana gagal memberikan imej yang baik kepada Islam dan sebab bini dia terlebih gedik dan perosak Agama Islam.

Kalau dulu boleh buat desakan kepada Pak Lah supaya letak jawatan.... ini apa ada hal dengan Najib pulak...

2 comments:

  1. mufti2 ni semua mufti laknat... semua takut dengan umgok bukan takut dengan Allah S.W.T. semoga Allah S.W.T. melaknat mufti2 ini ats perbuatan mereka yang menyesatkan masyarakat dan ummah...

    ReplyDelete
  2. Raja Raja kita pun tidak terkecuali menangung sama, sebagai ketua agama, mereka seharusnya menasihatkan Mufti..untuk memberi pandangan.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.