Followers

Thursday, October 14, 2010

KESIAN IBRAHIM ALI?~ismailybungsu

KESIAN IBRAHIM ALI?-ismailybungsu

SAYA hormat manusia yang namanya Ibrahim Ali, tetapi dia sendiri tidak hormat dirinya, lalu rasa hormat itu jadi sirna dan selalu kata-katanya berbentuk sinis dan memperli Anwar Ibrahim dan di situ kita lihat meski dia professional, tetapi dalam masa yang sama dia seperti budak-budak yang tidak matang kala berbicara dan berhujjah.

Bila dia berhujjah di parlimen, jelas kelihatan yang dibawa isu biasa yang tujuannya menarik perhatian rakyat agar dia bisa dikata pejuang bangsa melayu, sedangkan banyak sangat yang lebih penting dan buruk dilakukan oleh UMNO tidak dibicarakan secara terus terang, malah yang dibicarakan hanyalah sesuatu yang tidak merosakkan UMNO atau dengan tujuan angkat kaki.

Kita kenal cara Ibrahim ali yang terkenal mengampu sebab sebelum jadi YB dia mengampu PAS sebab dia dibuang dari UMNO gara-gara sikapnya sendiri dan bila menang dia tikam PAS dan burukkan PAS dan juga PKR, sedang kedua parti inilah yang cukup berbudi sehingga dia menjadi wakil rakyat dan kelihatannya manusia macam budak-budak ini jenis tidak mengenang budi langsung dan yang demikian pasti akhirnya MAMPUSsssss.

Dan sekarang title Datuknya ditarik pula. kerana apa? kita sendiri tahu mulutnya yang seperti murai, tetapi isinya kosong dan betullah kata orang yang dia ini dijadikan alat UMNO untuk menghentam pakatan termasuk juga manusia Zahrin dan Dzul yang juga jenis tak mengenang budi.

Saudara Anwar Ibrahim kena hati-hati oarng semacam ini yang masih ada lagi dalam PKR dan Kak Wan kena perhati betul2 jenis manusia tikam belakang berhati setan ada di mana-mana yang ketikamahu menjadi calon bagusnya bukan main, tetapi setelah jadi YB menikam dari belakang dan ini "BIADAP" namanya.

Salam

ISMAILY BUNGSU

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.