Followers

Monday, October 26, 2015

PKR anggar kos perjalanan jet peribadi PM bernilai RM40.8 juta untuk 6 bulan. OLEH DIYANA IBRAHIM



Kos keseluruhan perjalanan melibatkan jet peribadi baharu Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak, Airbus ACJ320 , dianggarkan sebanyak RM40.8 juta bagi tempoh 6 bulan sejak dibeli pada April lalu, dakwa PKR hari ini. 
Setiausaha Agung PKR Rafizi Ramli berkata, anggaran kos itu meliputi kos sewa jet, penyenggaraan, operasi dan pengurusan serta kos perjalanan ke luar negara perdana menteri.

"Kalau jumlah ini tidak betul, maka saya mengalu-alukan menteri di Jabatan Perdana Menteri untuk menerangkan dan memberi jawapan betul," katanya pada sidang media di lobi Parlimen hari ini. – 26 Oktober, 2015.


AMANAH PROGRESIF PEDULI.
Monday, October 26, 2015 PKR anggar kos perjalanan jet peribadi PM bernilai RM40.8 juta untuk 6 bulan OLEH DIYANA IBRAHIM Kos keseluruhan perjalanan melibatkan jet peribadi baharu Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak, Airbus ACJ320 , dianggarkan sebanyak RM40.8 juta bagi tempoh 6 bulan sejak dibeli pada April lalu, dakwa PKR hari ini. Setiausaha Agung PKR Rafizi Ramli berkata, anggaran kos itu meliputi kos sewa jet, penyenggaraan, operasi dan pengurusan serta kos perjalanan ke luar negara perdana menteri. "Kalau jumlah ini tidak betul, maka saya mengalu-alukan menteri di Jabatan Perdana Menteri untuk menerangkan dan memberi jawapan betul," katanya pada sidang media di lobi Parlimen hari ini. – 26 Oktober, 2015.~ sumber

Copy the BEST Traders and Make Money : http://bit.ly/fxzulu

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.