Followers

Wednesday, September 9, 2015

Tak baca rugi.......

Khairuddin Abu Hassan's
Khairuddin Abu Hassan's photo.

TV3suku REKA CERITA NAMUN MEREKA TAK AKAN MAMPU UNTUK BERBOHONG LAMA

Saya amat geli hati melihat TV3suku berhempas pulas memainkan isu justo serta tak abis-abis berbohong untuk mencemarkan imej clare brown, tun dr mahathir, The Edge serta yb nurul izzah!!

TV3suku reka cerita dan memanipulasikan isu justo seolah-olah berkonspirasi bersama clare brown, tun dr mahathir, TheEdge serta yb nurul izzah untuk menjatuhkan kerajaan masakini!! TV3suku ni bodoh kot tak faham bahasa melayu!!

Contoh macam saya bukan nak jatuhkan kerajaan tetapi berjuang untuk menegakkan kebenaran kearah menyingkir Perdana Menteri yang korup serta salah guna kuasa!! Itu saja!!

Sebab itu polis antarabangsa INTERPOL pun menolak permintaan kerajaan Malaysia untuk menangkap clare brown kerana segala tuduhan itu tidak berasas sama sekali!!

Penolakan INTERPOL terhadap permintaan putrajaya benar-benar mengaibkan ketua polis negara (kpn) serta kerajaan najib tun razak!! Sungguh mengaibkan maruah Malaysia!! Amat memalukan kita!!

Kalau penulisan clare brown dalam sarawak report tidak berasas dan banyak menuduh najib tun razak; kenapa Perdana Menteri tak mahu saman akhbar the wall street journal (wsj) dan sarawak report (sr)??!!

Najib tun razak tunggu apa lagi?! Saman sajalah!! Kata nak saman wall street journal dan sarawak report tapi malangnya sampai hari ini masih cakap kosong!!

Apa najib tun razak ingat rakyat Malaysia ni bodoh kah?? Dok cakap kosong tapi tindakannya tak dak pun!! Apa najib tun razak dok tunggu lagi?!

Tuduhan wall street journal dan sarawak report mengenai wang rm2.6 billion masuk akaun peribadi najib; itu kan cerita betul dan berasas sehingga golongan kaki bodek minda lemah otak udang najib tun razak tak mampu nak menangkis!!

Tuduhan sarawak report dalam kes skandal serta penyelewengan dana 1MDB semua betul!! Sebab itu sehingga kini 1MDB dan najib tun razak tak boleh jawab mana dana-dana yang dilaburkan di kepulauan caymen lebih kurang rm7 billion berada pada masakini!!

Akhirnya, yang menipu parlimen adalah najib tun razak!! Perdana Menteri kata kononnya sebahagian duit yang dilaburkan di kepulauan caymen sejumlah usd1.103 billion disimpan dalam bentuk tunai di dalam akaun bank BSI singapura!! Akhirnya, monetary authority of singapore (mas) mengesahkan duit itu tidak ujud dan 1MDB bagi dokumen palsu pada bank BSI singapura!!

Jadi di sini, siapa yang berbohong??!! Saya rasa yang berbohong adalah najib tun razak serta kuncu-kuncu minda lemahnya yang cuba untuk tutup kemungkaran boss mereka!!

TV3suku tunggulah sehingga kebenaran muncul dan pada waktu itu kita tahulah apa tindakan undang-undang yang bakal diambil keatas mereka yang gemar menipu untuk bersekongkol menutup kemungkaran skandal kewangan yang terbesar dalam sejarah negara kita!!

Tolonglah jangan terlalu banyak berbohong TV3suku!! Rakyat Malaysia amat bijak dan tidak bodoh seperti mereka semua!!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.