Followers

Monday, September 14, 2015

Tahukah Anda Siapa Suami-suami Rosmah.....Mcm Cerita Madu 3 ni.... suarakam



Datin Seri Rosmah Mansor bukan nama asing bagi bumi Malaysia. Sebut sahaja Rosmah Mansor akan bisa membuatkan semua rakyat Malaysia serba ghairah untuk mendengar, melihat apakah cerita sebenarnya atau tak kurang juga yang dah bersiap sedia untuk mengata, mengeji dan mencaci Rosmah. Apakah dosa yang membuat dia teraniaya sebegini rupa? 

Dimanakah silapnya? Apakah "misteri" yang menghantui dirinya hingga dia di layan sebegitu rupa.. Lirik lagu 'Madu dan Racun' cukup sinonim untuk ditujukan khas pada beliau. Harap adalah si pintar Permata Seni akan mendendangkan lagu ini untuknya.

Terlalu banyak sejarah hitam yag menghantui Rosmah Mansor dan tidak juga kita lupa cerita puaka dan bomoh yang tidak berkesudahan. Kita lihat mangsa korban antara madu dan racun yang diperdendangkan oleh Rosmah Mansor yang mengaibkan 3 lelaki dan bukannya dua 2 seperti yang banyak blog melaporkan sebelum ini. Misteri yang kian terbongkar kisah sebenar cerita MADU TIGA versi Rosmah Mansor
Madu No 1



Siapa tak kenal suami@madu pertama Rosmah Mansor iaitu Abdul Aziz Nong Chik? Carian walau sebutir zarah bagi nama ini tidak mungkin wujud sama sekali untuk kita kenal. 

Hakikatnya, masa akan tiba tidak lama lagi untuk kita sama2 mendengar dan membaca cerita sebenar di sebalik cerita Madu Pertama yang telah terkena racun tangan kiri Rosmah Mansor. Namun bukti kukuh kewujudan Raja Nong Chik dalam hidup Rosmah Mansor ialah dengan kewujudan anak dia yang bernama Azrene Soraya Abdul Aziz yang jugak kini bergelar isteri kepada penyanyi dan motivator, Dr Fazley Yaakob. Agak menyedihkan bagi seorang anak apabila ibu kandungnya sendiri memulau perkahwinan anaknya. 

Apakah dosa2 besar yang telah di lakukan oleh si anak hingga dia di layan dengan sebegitu rupa. Rosmah asyik mengejar anak2 orang lain untuk di jadikan anak angkat program Permata Negara sedangkan anak dia sendiri dia buang seolah2 anak itu tidak wujud dalam hidup dia.
Madu No 2



Perkahwinan jika gagal dan bercerai buat kali pertama mungkin salah lelaki. Tapi kalau dah masuk kali kedua salah siapa pulak? 


Mungkin juga tetap salah lelaki namun bila keluar cerita tebus bini orang atau tebus talak, yang mana satu sebenarnya sejarah yang patut ditulis dalam perjalanan hidup First Lady of Malaysia ni. Farid Ismeth Emir, dikatakan suami@madu kedua Rosmah Mansor. Siapa yang tidak kenal  dengan Farid Ismeth Emir, seorang pemberita yang kacak dan bersuara macho.

Tidak ada pengganti yang sesuai untuk mengambil alih peranan beliau sebagai pembaca berita dengan suara macho yang ramai rakyat Malaysia nantikan di kaca TV. Itu pun kena racun dengan tangan kiri Rosmah Mansor. 

Skandal turun naik Pejabat Menteri Besar Pahang semasa Najib Razak menjadi Menteri Besar Pahang telah dikatakan pencetus kepada masalah rumahtangga pasangan ni. Rosmah Mansor menjanda dah dua kali tetapi terlalu mudah untuk dia mendapat jodoh baru. 

Pelbagai cerita dan kisah terdengar yang mengatakan bomoh, puaka dan sihir adalah sebahagian dari permainan dalam tujuan untuk mengejar cita-cita terutama dalam kisah cinta terlarang atau merampas suami orang.. 

Adakah benar kisah "ROSMAH PUAKA" dan cerita disebalik Video Rosmah Puaka suatu kebenaran atau rekaan karya pihak tertentu untuk memburukkan kredibiliti isteri PM ni.. Fenomena Rosmah Puaka pernah melanda Malaysia dan pelbagai cerita yang tersurat dan tersirat dipaparkan kepada dunia. 

Apalah nasib Rosmah Mansor yang diperlakukan sedemikian rupa?Atau adakah ini balasan pada ketaksuban dan keinginan melampau nya yang menjadikan kahwin/cerai sebagai mainan kehidupan dalam mencapai matlamat nafsu dan cita-cita. Bak kata Farid Ismeth Emir setiap hari dalam buletin Dunia Jam 10, 'fikir-fikirkan lah'....
Madu No 3



Dan madu ketiga akhirnya membuahkan hasil yang di harapkan yang akan menjadikan Rosmah Mansor sebagai FLOM.."FIRST LADY OF MALAYSIA", Singgahsana dan takhta idaman semua wanita di Malaysia dan dialah Permata Negara, dialah Srikandi Negara, dialah ibu kepada Permata Negara dan segala2nya.  


Tetapi Rosmah mungkin terlupa menyebut bahawa akulah satu2nya wanita yang berkahwin cerai dan bernikah 3 kali dalam mengejar status dan cita2 dan yang menikmati Madu Tiga dari tiga lelaki. Rosmah Mansor lah yang harus ditulis pada sejarah buku teks pendidikan moral bagi seluruh wanita di Malaysia..

Dialah juga ibu kandung yang mampu melupakan anak kandung sendiri dan membuang mereka terus dari sejarah hidupnya. Bila anak pun dah sanggup di buang, ahli keluarga yang lain baginya hanya sampah. Ini termasuk cucu2nya yang tak pernah dia lawati. 

Katakanlah apa sahaja kepada Rosmah Mansor kerana bagi dia semua itu hanya kerana irihati orang terhadap dia sebagai First Lady of Malaysia..  Sungguh hebat wanita bernama Rosmah Mansor ni. Mahligai kehidupan kaum Kerabat DiRaja pun dia mampu runtuhkan dengan begitu mudah sekali dan pelik apakah kekuatan sebenar Rosmah Mansor sebagai seoarang wanita.  

Rosmah Mansor boleh di kategorikan sebagai wanita menakjubkan memandangkan kerabat diraja pun hanya mampu berundur diri dari menyelamatkan rumahtangga dengan Najib serta memberi ruang jalan kepada Rosmah mengambil alih tanggungjawab sebagai isteri Najib Razak. Apakah rahsia Rosmah di sebalik segala ilmu memikat? 

Nasib baiklah jawatan Yang DiPertuan Agong itu bergilir dan terlalu ramai calon untuk memenuhi jawatan terebut maka terselamat la PM Najib dari bahaya dan cubaan rampasan takhta bagi meneruskan misi ke mahkota peringkat tertinggi di muka bumi Malaysia oleh Rosmah Mansor.. 

Disebalik kejayaan dan kegagalan seseorang lelaki dikatakan berpunca dari wanita. Betul ke ungkapan ini? Ataupun sebalik kegagalan setiap lelaki berpunca dari diri sendiri kerana gagal dalam mendidik isteri? Apapun ada juga kebenaran dalam cerita Perdana Menteri Malaysia yang ke 6 ni. Pelbagai racun telah pun memakan diri PM Najib angkara Rosmah Mansor. 

Antaranya pelbagai skandal dan isu yang tak berkesudahan penghujungnya dan setiap yang dilakukan Rosmah tidak pernah membawa kebaikan  dan akhirnya mengaibkan kebolehan PM Najib memimpin negara hanya kerana gagal dalam mendidik isteri
 

Artikel  oleh kopitarikkaw2.blogspot
Isnin, 14 September 2015 Mana satu nak kenal kaki bohong & samseng ?? Posted & copy by RAKYAT MARHAEN

Copy the BEST Traders and Make Money (One Click) : http://ow.ly/KNICZ
Isnin, 14 September 2015 Mana satu nak kenal kaki bohong & samseng ?? Posted & copy by RAKYAT MARHAEN

Copy the BEST Traders and Make Money (One Click) : http://ow.ly/KNICZ

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.