Followers

Wednesday, September 2, 2015

Blogger Seks, Alvin Tan Ugut Perkosa Anak Zahid Hamidi




Kuala Lumpur – Sekali lagi blogger seks, Alvin Tan menimbulkan isu kontroversi apabila dengan sengaja mengugut untuk memperkosa anak Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi menerusi status ‘Facebook’nya.

Alvin yang bersetuju dengan status yang dimuat naik NurulHidayah Ahmad Zahid yang menyifatkan peserta terlibat Bersih 4.0 sebagai kerja bodoh terus sahaja memuat naik status ugutan perkosaan tersebut.

Malah, Alvin juga turut menyifatkan Nurulhidayah seorang perempuan yang cukup hangat sekali gus menawarkan kepada sesiapa yang mahu meneyrtainya untuk melakukan perbuatan yang tidak bermoral itu.

Terbaru blogger seks itu memuat naik status bersifat hasutan yang menghina Islam dan Nabi Muhammad sambil menyifatkan sangat meluat kepada orang beragama Islam.

Malah, dia juga cuba membuat perbandingan antara agama Islam dan agama Buddha.

Antara tulisannya berbunyi seperti “Aku meluat setiap kali orang Islam kata Islam itu sempurna, Islam itu indah.. bacalah Qur’an, ihat berapa rangkap yang suruh pengikut Islam bunuh kafir, bunuh murtad, bunuh Yahudi. Agama yang sempurna tidak akan mengajar pembunuhan tak kira apa jua keadaan,”katanya.

Sementara itu Nurulhidayah sebelum ini yang memuat naik status menggunakan bahasa kasar untuk meluahkan pandangannya.

“Nak sangat pertahankan negara konon? Pergi masuk Askar la. Jaga sempadan. Pegi Ops Pasir.. segala mak bapak Ops korang bole rasa,” katanya di Facebook.

Dalam status dikongsinya itu juga, Nurulhidayah turut mendakwa dahulunya dia pernah melakukan tindakan sama.

“Time tu aku suruh Tun Mahathir turun. Aku percaya ramai yang mcm tu dulu. Tapi zaman sekarang dah tak releven babe kat atas jalan ni! Negara luar tu dok perhati jer nak Malaysia ni huru hara,” jelasnya lagi.



Komen:

 

Zar Ali's photo.Lain kali BETINA SAMPAH ni harus menghurmati PERLEMBAGAAN yag membenarkan rakyat berhimpunan untuk menegakkan KEBENARAN DAN KEADILAN.... jangan memalukan BAPA KAMU yang dulunya Orang Kanan Bapa Reformasi Dato Seri Anwar Ibrahim, 
 
JANGAN INGAT BAPA KAMU AKAN MENONGKAT DUNIA INI, satu hari dia juga akan JATUH apabila UMNO/BN Hancur.... 
 
Tunggu kami akan BONGKAR SALAHLAKU bapak kamu yang mendera dan memukul kekasih kakak kamu....lagi banyak kamu bercakap lagi banyak kami akan bongkar.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.