Followers

Friday, September 4, 2015

BH Memang Bodoh ! Jualan T - Shirt Sahaja Mencecah 55 Ribu Helai ?


Bersih 4.0 tiada sambutan, hanya 22 000 

hadir – BH


Bersih_BH
Menafikan kejayaan perhimpunan Bersih 4.0, akhbar Berita Harian versi Online melaporkan perhimpunan tersebut tidak mendapat sambutan apabila hanya kira-kira 22,000 menyertainya dan 80 peratus adalah Cina.

Akhbar itu membuat laporan pembangkang menerima tamparan hebat apabila Pas tidak menyokong dan keadaan itu menjelaskan sambutan dingin yang diterima berbanding hampir 100,000 dalam himpunan seumpamanya sebelum ini.

Berita harian juga menyebut Bersih 4.0 sebagai platform mempromosi Gerakan Harapan Baru (GHB) yang dizahirkan dengan kehadiran Pengerusinya, Mohamad Sabu.

Laporan berita itu dimuatnaik di laman Facebook BH Online dan menerima lebih 5,000 komen yang hampir kesemua mempertikaikan angka itu.

Pengguna media sosial memperikaikan angka yang diberikan itu yang sama sekali jauh berbeza dengan gambar-gambar yang menunjukkan lautan manusia berbaju kuning di Dataran Merdeka.

Media antarabangsa seperti Al Jazeera melaporkan lebih 50,000 menyertai perhimpunan aman itu, lapor FMT.


 
BH sememangnya "MANGKUK HAYUN" - Jualan T - Shirt sahaja mencecah 55 Ribu helai, kalau hanya 22 ribu yang hadir, kemana baki T - Shirt yang dibeli, emak bapak pekerja2 BH ka yang pakai? 
 
BANGSAT betul lah hangpa semua ni....penjilat JUBUR NAJIB DAN ROSMAH KA ?

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.