Followers

Tuesday, August 4, 2015

Jangan persoal keikhlasan penderma kepada Najib..




Kepada semua teman yang pernah menghina dan memperlekeh integriti perdana menteri Datuk Seri Najib Razak, adalah lebih baik kalian semua menginsafi perbuatan kalian dan bertaubatlah jika perlu.

Saya sendiri berasa amat takut dengan dosa akibat pelbagai hamburan dan tohmahan selama ini terhadap Najib dan keluarganya.

Kalau boleh ingin saja saya hadir melawat Seri Perdana dan merafak kemaafan dengan setulus ikhlas serta memberikan sokongan yang tidak berbelah bahagi kepada beliau. Ingin saja saya bersalam dan mencium tangan Datin Seri Rosmah Mansor jika ini dibenarkan.

Pengakuan saya ini sama sekali tidak bermaksud membodek hanya kerana beliau seorang jutawan, mohon jangan sesekali tindakan saya ini disalah erti.

Saya benar-benar ikhlas. Janganlah ditambah dosa kering saudara sekalian. Cukuplah jika yang sedia ada itu mengheret kalian ke neraka.

Ingin saya imbas di sini, Najib lahir dari kalangan bangsawan iaitu Perdana Menteri Malaysia kedua, Tun Abdul Razak. Beliau diberi didikan terbaik dari dalam dan luar negara.

Beliau cukup berkarisma bukan sahaja untuk memimpin tiga juta ahli Umno seluruh dunia, malah untuk menjadi nakhoda melayarkan negara ini menjadi sebuah negara maju. Saya maksudkan layar bahtera, bukan layar perak.


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.