Followers

Sunday, August 23, 2015

Berita Gempar Hari Ini.. ??

 


Timbalan Perdana Menteri Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi kata diberitahu, derma AS$700 juta (RM2.67 bilion) adalah bagi memastikan Barisan Nasional (BN) dan Umno memenangi pilihan raya umum ke-13. 

Timbalan Perdana Menteri Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi berkata, beliau secara peribadi bertemu dengan wakil "keluarga" dari Timur Tengah yang menderma AS$700 juta (RM2.67 bilion) kepada Datuk Seri Najib Razak.




Beliau berkata, mereka memberitahunya sumbangan itu adalah bagi memastikan Barisan Nasional (BN) dan Umno memenangi pilihan raya umum ke-13."Saya bertemu dengan ketua pegawai pelaburan penderma itu dan saya juga bertemu dengan pemegang amanah dana itu," kata Zahid ketika merasmikan mesyuarat agung tahunan Umno bahagian Sri Gading di Parit Raja, Johor hari ini.

Dia beritahu saya, negara tuan bukan satu-satunya negara yang kami salurkan sumbangan. Terdapat banyak negara lain yang mesra Islam yang kami beri derma.
"Beliau berkata mereka membantu BN kerana komitmen kerajaan dalam menangani keganasan dan mengekalkan kedudukan Malaysia sebagai sebuah negara ahli sunnah wal jamaah.
ADDIN

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.