Followers

Friday, August 14, 2015

Ahmad Said - Najib Tak Boleh Beli Saya





Bekas menteri besar Terengganu Datuk Seri Ahmad Said menegaskan bahawa beliau tidak boleh dibeli oleh sesiapa, termasuk Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak

“Orang tidak boleh beli Mat Said, PM,” katanya sambil berkata “nanti saya cerita”.

“Kalau saya terima saya dah jadi jutawan. Saya tak terima satu sen pun.”

Ahmad pernah keluar Umno selepas disingkirkan daripada kedudukan dalam kerajaan negeri pada 12 Mei lalu.

Beliau bagaimanapun kembali ke pangkuan Umno dua hari kemudian, yang menimbulkan spekulasi beliau dibayar.

Malaysiakini menyiarkan komen pembaca berhubung spekulasi berkaitan dalam ruangan "YourSay” sebelum disaman Datuk Seri Najib Razak.

Dalam ucapannya di mesyuarat Umno Kemanan hari ini, Ahmad bersumpah tidak pernah terlibat dalam sebarang bentuk rasuah.

“Mat Said tak pernah ambil duit,” katanya.

- mkini

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.