Followers

Monday, July 6, 2015

Peringatan Buat PM Najib Dan Sekutu Dengannya !!

Ismaily Bungsu C's photo.

kira2 gimana caranya ya?

Sambil baca buku dan nulis sempat jua nonton drama tv. 

Ya, baru selesai dramanya berjodol qasih ramadan di tv3. 

Seronok juga banding drama2 lain meski saya jarang nonton tv kesan asyik di skrin komputer.

begitulah terasa sesekali syok juga untuk relaxkan otak meski dua kerja dilakukan dalam satu masa.
Bila bicara mati dan tidak susahkan orang di sekitar, lalu saya usaha mencari jalan mati kubur sendiri kesannya pasti tak susahkan sesiapa.

Ah, bila apa yang saya fikirkan ini dihidu orang pasti nanti saya dibilang hampir gila tapi tidaklah begitu sebenarnya.

Bertahun2 saya memikirkan bagaimana caranya dan memang mereka yang berfikir aneh2 itu dianggap gila.

Kalau misalnya kita korek bukit dan bikin rumah di dalamnya macam moyang kita dulu2 dan mati sendiri di dalamnya tiada siapa tahu rasanya juga boleh diterima akal.

Rasa2nya ada lagi cara lain yang lagi baik tanpa susahkan sesiapa?

Kalau kamu itu saya konon, lalu apalah yang terbaik kamu fikirkan untuk mencapai keinginan saya ini?

Kira2 gimanalah ya?

Mari kita sama berfikir dan tentu ada jalan terbaik sekali kala memikirkan kasus ini.
Sahur jangan lupa


ISMAILY BUNGSU Pengarah Komunikasi Pkrsabah
 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.