Followers

Wednesday, July 29, 2015

Betul Ker BAPAK KO IJO..??

Komeneh Gopen's photo. Kenaikan Zahid dicawangan dan bahagian bermula dengan laluan dari sepupunya Azahari dan ahli ahli tempatan bagan Datoh. 

Apabila dia sudah naik, ditinggalkannya mereka mereka yg membantunya tanpa pembelaan. malah Azhari sendiri dibiarkan bagitu sahaja selama puluhan tahun tanpa dibantu dari keuntungan nasibnya.

Politik Zahid penuh dengan peristiwa peristiwa dan tingkah laku yg tidak menunjukan kesetiakawan dalam politik, banyak rakan politik yg ditikam dari belakang apabila timbul peluang.

Bukan setakat itu, malah Zahid tidak malu mengutuk pihak pihak yg pernah membantunya. Tetapi apabila terjebak dgn masaalah dia tidak malu utk merayu pertolongan. setelah pulih semula, dia sedia menghentam mereka yg membantunya.

Semasa Rahim Tamby Cik menghadapi masaalah mengenai tuduhan salah laku sek bawah umur, Zahid adalah dalang yg meletakkan tekanan yg memaksa Rahim mengundur jawatan sebagai ketua 

pemuda.Jawatan Pemangku pemuda diganti oleh Nazri Aziz. Zahid dinaik pangkat pemangku ketua pemuda UMNO.

Sehabis tempoh, Nazri engan bertanding Jawatan ketua pemuda, Zahid yg bertanding tetiba menang dalam satu pertandingan 4 penjuru dan terus menyanjung Tun Madey dengan berkata " aku sayang orang tua itu ".

Tapi hanya manis dibibir saja, dan selepas itu membantu rakan baiknya DSAI utk memalukan Tun Madey dengan syarahan KKN semasa DSAI tidak sabar utk menjadi penganti TUN madey dan mereka merancang menjatuhkan TUN Madey.

Sikap talam 2 muka 3 muka malah 4 muka Zahid terus kelihatan hingga sekarang dengan GAME kejatuhan Jiddin.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.