Followers

Friday, June 5, 2015

Menang baru sehari Nik Abduh dah nak minum kopi dengan Pemuda DAP semula..!

 

Nik Abduh mahu minum kopi dengan Pemuda DAP, PKR

Ketua Pemuda PAS yang baharu, Nik Mohamed Abduh Nik Abdul Aziz menghulurkan salam persahabatan kepada Pemuda DAP walaupun sayap ulama meluluskan usul tergempar memutuskan hubungan dengan parti itu.

Menurutnya, beliau mahu menunaikan hasratnya untuk duduk bersama Teo Kok Seong dan Ketua Pemuda PKR Nik Nazmi Nik Ahmad serta meneruskan jalinan yang dimulakan bekas Ketua Pemuda Suhaizan Kaiat.

"Saya ingat saya hendak sambung balik dengan Dapsy (Pemuda DAP), dan Angkatan Muda Keadilan (AMK).

"Saya pun sudah berjumpa ketua Pemuda Dapsy di Parlimen dan saya dah janji kalau saya menang saya akan minum kopi dengan beliau".

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.