Followers

Wednesday, June 24, 2015

Kirim Salam Aje Lah Dengan Lu Punya Kata-Kata Tu Tuang Presideng



Apa lu ingat Ahli PAS adalah seperti Ahli Umno atau pun sebahgian Ahli PAS yang berstatus Wala'un-Walaun ke Tuang Presdeng PAS Tuang Guru Haji Hadi Awang, yang boleh Mengikut apa sahaja kata Pemimpin seperti Lembu Dicucuk Hidung.

Itu cakap yang hanya sesuai untuk Tuang Presideng cakapkan semasa berada di dalam Lingkungan 5 kilometer persegi kawasan Rusila Tuang Presideng oiii... lepas daripada 5 kilometer persegi ia sudah tidak Relevan lagi... kah kah kah !.

Sebab itu pun Tuang Presideng hanya boleh Menang selalu di Dewan Undangan Negeri (DUN) Rhu Redang tetapi belum tentu lagi untuk Menang di Kawasan Parlimen Marang, Jangan cuba nak Memimpin Ahli PAS seperti Cara Pemimpin-Pemimpin UMNO Memimpin Ahli UMNO Tuang Presideng, jangan ingat Ugutan Tuang Presideng dapat menghilangkan rasa Kesal sebahagian Ahli PAS dengan cara Pemilihan dan Berkempen Kotor di pihak Tuang Presideng... kah kah kah !.

Apa Tuang Presideng ingat Tuang Presideng sudah cukup bagus untuk mengatakan "Kamu Akan Tenggelam Jika Tidak Bersama PAS"... siapa Tuang Presideng untuk mengatakan itu semua walau pun Tuang Presideng cuba menutup kata-kata tersebut dengan kata-kata "Ada Pun Perkara Yang Akan Datang Berada Didalam Ilmu Allah". Apa Tuang Presideng ingat bahawa Tuang Presideng sudah cukup bagus kerana Menjawat Jawatan Naib Ketua Ulama' Sedunia... kah kah kah !.

Cakap banyak pun tak guna Tuang Presideng jika rasa-rasa Kepimpinan Tuang Presideng tu diterima oleh Kebanyakan Ahli PAS dan Rakyat... apa kata Tunjukan Kejantanan Tuang Presideng Bertanding diluar Kandang Rhu Redang dalam Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU14) khas di Negeri-Negeri Pantai Barat... jika Tuang Presideng Kalah pun apa ada hal, sebab Bertanding dalam Pilihan Raya bukan untuk kemenangan semata-mata. Setidak-tidaknya boleh Berdakwah... kah kah kah !.

Asal keluar aje dari Mulut si Tuang Presideng mesti Bau Longkang beb... sebab itu mana ada Kenyataan beliau yang boleh dikatakan untuk Menjernihkan sesama-sama Ahli PAS sama ada sebelum Pemilihan PAS mahu pun selepas Pemilihan PAS... sebab nya beliau adalah Bapak Segala Masalah yang berlaku didalam PAS sekarang ini beb... kemudian gunakan Ayat Quran dengan Hadis sebagai Perisai untuk menutup segala Kerja Kotor semasa Pemilihan PAS... hakkkkkk tuihhhhhh !!!.

sumber MK hemmmmm..... pemimpin pas terengganu kebanyakan nya dah berangan menjawat jawatan dalam kerajaan negeri... konon-konon nya boleh menang lah tu beb... kah kah kah !.


Dicatat oleh Mat Indera Sipejuang.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.