Followers

Monday, May 25, 2015

PAS Semakin Teruk Setelah Kembalinya Arwah TG Nik Aziz Kerahmatullah ?

Kerana Sayangkan PAS aku lupakah sementara Nurul Izzah dan Dyana Sofea

Aku nampak banyak yang tak kena dengan PAS sekarang. Jika dulu ringan-ringan sahaja masalahnya.

Sekarang, terutama selepas kembalinya Almarhum Tuan Guru Nik Aziz ke rahmatullah PAS makin teruk.

Mungkin aku salah pada pandangan ahli PAS yang lain terutama para penyokong ulama.

Dari segi asas Islam aku dah menang. Tak tahulah aku jika ada tafsir Al Quran yang membolehkan perlakuan munafik oleh manusia yang diangkat sebagai ulamak.

Aku memang tak belajar tafsir. Ilmu hadis pun tak belajar sangat. Dok ikut sekali-sekali sahaja.

Mungkinkah ada hadis yang membolehkan perlakuan munafik oleh para manusia bertuah yang diangkat menjadi ulamak??

Aku sama sekali pasti tidak ada hadis atau tafsir al quran seperti itu.

Namun sedihnya. Manusia berpengajian agama islam lulusan mesir, jordan dan arab saudi tidak pernah mempertikaikan perbuatan munafik pemimpin mereka itu.

Aku rasa janggal. Dan mula berfikir " adakah ustaz aku mengajar aku Islam yang berlainan dengan Islam yang diamal lulusan al azhar dan universiti-universiti masyhur lain??"

Puas aku berfikir. "Pakai ilmu ayah pin kah manusia ini?" wakakaka

Seingat aku ayah pin tu memang hebat. Seorang wanita lulusan Al Azhar pun menjadi pengikutnya malah mempertahankannya setelah perkampungan itu dimusnahkan.

Tidak nampakkah mereka akan perlakuan-perlakuan munafik yang dilakukan sang ulamak. Apakah dalil yang mereka gunakan untuk membolehkan seseorang itu bersifat munafik.

Apabila menyokong dan memperjuangkan seseorang yang munafik, tidakkah terfikirkah bahawa mereka sudah menyokong kekejian yang dilaknat.

Adakah di Mesir, Jordan dan Arab Saudi juga ada yahudi yang menjadi tenaga pengajar jurusan agama islam sepertimana berlaku di universiti xxxxxx ?

Suatu ketika dahulu di universiti xxxxx....
Manusia haramjadah sanggup membuat tesis yang mengeji nabi Muhammad S.A.W kerana sekeping kad tertera nama universiti xxxxx yang dinamakan skroll?

Nabi Muhammad S.A.W yang maksum dicari kelemahannya oleh manusia ini dan tesis tentangnya ditulis beratus-ratus muka surat untuk membuktikan mereka pelajar jurusan agama islam yang hebat. Tanpa ada sedikitpun rasa bersalah.

Dan hasil tulisan mereka akan dijadikan senjata untuk mejatuhkan maruah Nabi Muhammad S.A.W dengan tajuk-tajuk menjijikkan. " Mohamed In the Eye Of A Muslim Scholar" atau " Muslim scholar criticised Mohammed the prophet"

Artikel-artikel itu akhirnya menjadi punca ramai orang Islam murtad setelah membacanya.

Haramjadah gred A saja yang akan mereka-reka kelemahan Nabi Muhammad S.A.W

Sial Manusia itu.......

Persoalan aku tidak terjawab.. Adakah mangkok hayun yang belajar di Mesir, Jordan dan Arab Saudi ini bergurukan yahudi juga sehingga sanggup menyokong kemunafikan???


Sapa belajar di Mesir, Jordan, Arab Saudi, Syria, Morocco dan Iraq. Sila jawab persoalan aku.

Adakah anda tergolong antara mangkok hayun yang menyokong kemunafikan???


Buat Nurul Izzah dan Dyana Sofya 
you all don't worry
I tetap sayang both of you

wakakaka


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.