Followers

Sunday, May 31, 2015

MAHATHIR TURUN JALAN RAYA


'Boleh guling k'jaan dengan demo jika...'

Bekas perdana menteri  Mahathir Mohamad berkata pemimpin yang menindas boleh digulingkan melalui demonstrasi besar sekiranya ia tidak boleh dilakukan melalui undian.

Katanya, pemimpin yang tidak boleh dikritik akan "sedia melakukan perkara salah", dan proses demokrasi juga boleh disalahguna walau proses tersebut memberi ruang bagi rakyat menolak pemimpin melalui pilihan raya.

“Hanya dengan mengundi saja anda boleh menggulingkan seorang pemimpin, namun apabila demokrasi disalahguna dan mereka tidak begitu mengamalkan demokrasi, kita tiada cara lain untuk menggulingkan seorang pemimpin melalui pilihan raya.


Demonstrasi bukan budaya rakyat Malaysia? | Jom Kita Baca

https://jomkitabaca.wordpress.com/2012/05/14/1306/
Translate this page
May 14, 2012 - UMNO dan BN mengatakan bahawa demontrasi bukan budaya ...Demonstrasi BERSIH 2.0 menuntut ketelusan perjalananan proses pilihanraya umum 2011 ... Batalkan GST atau BN akan kalah dalam PRU 14: Tun Mahathir 


MAHATHIR TURUN JALAN RAYA
Tun tak payah turun ke jalan raya Tun boleh mintak SIRUL buat press conference cakap saja siapa suroh kaboommmmmmm!!!!!! altantoye cukup dah Kalau Mat Mongol orang nya ,

semua rakyat sudah tahu kebenaran senang Mat Mongol chabut ke Zakarstan dengan Tandok Padang peganti Keris Bugis Mohideen boleh jad PM buang GST dan Zahid jadi TPM Ikang Al-Tolol boleh ikut Mat Mongol tolong bersih kontol nya Bodoh betul orang orang Melayu ini on BILA LAGI TUN?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/30/15






 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.