Followers

Wednesday, May 20, 2015

Jet baru Najib boleh hentikan penculikan di Sabah, soal Dr M



Bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad menerusi blognya secara sinis bertanya jika pembelian jet rasmi baru kerajaan yang dipertahankan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak atas alasan 'keselamatan', mampu menghentikan kes pencerobohan dan penculikan di Sabah serta penyeludupan senjata api di sempadan.

Tun Dr Mahathir Mohamad terus menyerang Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dengan mempertikaikan tahap keselamatan negara di pesisir pantai dan di kawasan sempadan utara Semenanjung Malaysia.

Menerusi blognya, Mahathir secara sinis bertanya jika pembelian jet rasmi baru kerajaan yang dipertahankan Najib atas alasan "keselamatan", mampu menghentikan kes pencerobohan dan penculikan di Sabah serta penyeludupan senjata api di sempadan.

"Pesawat untuk keselamatan. Adakah ia akan menghentikan penculikan dan pencerobohan sewenang-wenangnya di Sabah dan penyeludupan senjata api di sempadan utara tanah air?

"Atau adakah soal keselamatan hanya terhad untuk mereka yang terbang dengan jet?" soal Dr Mahathir menerusi tulisan terbaru di blognya petang ini. – tmi

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.