Followers

Wednesday, April 29, 2015

Pejuang Rakyat !

Mafiaboss Melayu's photo.
Saya tahu saya dilihat sebagai duri yang perlu dibuang kerana sering kali mendedahkan pelbagai penyelewengan dan pembaziran Umno/Barisan Nasional. 

Setiap kali pendedahan sebegini berlaku, pimpinan Umno/Barisan Nasional tidak mempunyai jawapan kerana ia memang benar-benar berlaku. 

Akibatnya, pimpinan Umno/Barisan Nasional terpaksa menggunakan Ketua Polis Negara untuk menutup penyelewengan-penyelewengan ini dengan menahan saya dengan harapan ia akan menutup mulut saya.

Apabila saya membuat keputusan meninggalkan dunia korporat untuk menjadi aktivis politik sepenuh masa, saya telah nekad untuk tidak akan berundur sehinggalah ada perubahan dalam negara ini. 


Tidak ada lokap, penjara atau mahkamah yang boleh menutup mulut saya. 

Di mana ada pembaziran dan rasuah Umno/Barisan Nasional, di situ saya menunggu. 

Sebab itu, hari ini saya tampil untuk menyambung pendedahan mengenai skandal pembelian jet peribadi oleh Perdana Menteri.- Sdr Rafizi Ramli
 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.