Followers

Thursday, December 25, 2014

Gambar Pakaian Jururawat Nampak Seluar Dalam Berbelang Kini Viral

 

Umum mengetahui, jururawat adalah pekerjaan mulia dan ia turut diterjemahkan menerusi uniform putih bersih yang dikenakan penyandang jawatan ini.

Begitu pun dari sudut lain, pakaian yang putih bersih itu begitu mudah ‘tercemar’ oleh warna lain.

Maksud yang lebih jelas.. pakaian warna putih bermakna ia bersifat jarang dan dengan mudah menampakkan apa yang ada di sebalik kain dipakai jururawat yang majoritinya adalah kaum hawa.

Tak hairanlah ada manusia (biasanya kaum Adam) yang pantang ke hospital tak kiralah sebab dia sendiri yang sakit atau melawat oang lain, matanya meliar merenung misi-misi yang ada.

Bagi yang terlebih nakal, maka terjadilah insiden sekarang di mana sekeping gambar jururawat ‘membelanja’ pesakit dengan seluar dalam belang-belangnya tersebar di media sosial.

Dalam gambar yang kini viral itu, jururawat terbabit yang berdiri membelakangi si pengambil gambar (jantang miang rasanya), terlihat jelas memakai seluar dalam belang merah-putih.

Aduh memang naya.. jadi para jururawat sekelian, lepas ini silalah beri perhatian sikit pasal warna pakaian dalam yang hendak dikenakan dengan uniform putih anda tu ye.

Silap hari bulan dapat pesakit atau pengunjung hospital sangap macam ini, tak fasal-fasal bontot anda jadi tatapan satu negara!

- mynewshub


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.