Followers

Saturday, August 2, 2014

In sha Allah nanti saya jelaskan. Boleh anda meneka? - Dr MAZA

Krisis politik MB Selangor sedang menyaksikan pertarungan dalaman yang hebat dalam PR. Ramai mengulas dan ramai juga minta saya ulas. Saya katakan PAS dan PKR sedang menggunakan satu seni politik yang hebat yang jarang digunakan oleh ahli-ahli politik dunia. Kita mungkin akan menyaksikan hasil kehebatan seni permainan itu di hujung 'game' mereka nanti. Dalam loghat utara seni itu disebut PMH PMA. Apakah maksudnya? In sha Allah nanti saya jelaskan. Boleh anda meneka?

DrMAZAKrisis politik MB Selangor sedang menyaksikan pertarungan dalaman yang hebat dalam PR. Ramai mengulas dan ramai juga minta saya ulas. 

Saya katakan PAS dan PKR sedang menggunakan satu seni politik yang hebat yang jarang digunakan oleh ahli-ahli politik dunia. 

Kita mungkin akan menyaksikan hasil kehebatan seni permainan itu di hujung 'game' mereka nanti. Dalam loghat utara seni itu disebut PMH PMA. 

Apakah maksudnya? 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.