Followers

Monday, May 5, 2014

Cara mengelakkan zakar jadi gelap dan kontot

 

Ramai yang mengalami masalah zakar berubah menjadi gelap, tidak segar, pendek dan sebagainya. Tahukah anda, ia terjadi disebabkan kelakuan anda sendiri seperti melakukan onani dan tidak menjaga alat sulit terbabit dengan baik.

Tanpa jagaan yang baik ditambah pula aktiviti onani yang kerap, ia akan memberi kesan kepada zakar iaitu kulit zakar yang lembut boleh bertukar warna menjadi kusam dan gelap. Tisu zakar juga mengalami masalah dan zakar akan menjadi lebih pendek atau kontot.

Jadi, elakkan melakukan onani dan jaga alat sulit dengan baik. Di sini wujud pula persoalan bagaimana mahu menjaga zakar dengan baik dan apakah produk yang ada untuk penjagaan alat sulit itu? Ingin saya terangkan di sini, sebelum ini belum ada apa-apa ubat atau produk yang berfungsi menjadi gel perapi alat sulit lelaki.

Bagaimanapun, baru-baru ini sebuah syarikat Bumiputera menghasilkan sejenis krim penjagaan alat sulit lelaki dikenali X Gene.

Saya sendiri sudah menjalankan kajian terhadap produk ini dan ternyata, ia tidak mempunyai sebarang unsur mengarut yang boleh mencederakan atau mendatangkan kesan sampingan kepada penggunanya.

Produk ini menggunakan 100 peratus herba di negara ini termasuklah tongkat ali. Jadi, saya amat mengesyorkan penggunaan produk ini kepada lelaki bagi menjaga alat sulit mereka.

Selain membaiki tisu zakar, ia juga bertindak sebagai krim penjagaan yang menjaga kulit zakar, mencerahkan zakar yang kusam dan boleh menambah ketebalan zakar serta menghalang kuman atau kulat dari mendekati zakar.

Pendek kata, produk ini boleh digunakan oleh semua lelaki sama ada bermasalah atau tidak. Jika tidak mempunyai masalah, krim ini akan berfungsi sebagai krim penjagaan kulit zakar lelaki.

Kita seharusnya menyayangi zakar kita seperti mana wanita yang menitikberatkan aset mereka dengan menggunakan pelbagai produk.

Jadi untuk lelaki, krim ini sangat baik. Ia ada dijual di seluruh Malaysia malah klinik saya juga ada menyediakan produk ini untuk pelanggan. Produk ini adalah istimewa bagi lelaki kerana ia satu-satunya produk penjagaan lelaki yang dipercayai dan berada di pasaran sekarang.
 
 
-hmetro-

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.