Followers

Saturday, April 19, 2014

Zulkifli Noordin Melacurkan Elemen Agama - MAFIABOSS MELAYU

  
 
Ya, Karpal Singh bukanlah seorang Muslim tetapi dia juga mempunyai roh? Adakah Zulkifli Noordin percaya kerana Umno, Allah meletakkan pelan untuk kematian Karpal? Saya tidak percaya tetapi ia adalah masa tidak kira apa yang Umno lakukan atau tidak lakukan.

Adakah Zulkifli Noordin berani percaya dan secara terbuka menyatakan bahawa penghinaan negara kita kerana krisis MH370  adalah hukuman Allah bagi dosa-dosa dan kezaliman yang dilakukan oleh ahli-ahli politik kebanyakannya rasuah dalam kerajaan persekutuan? Dan seluruh rakyat perlu membayar harga tersebut?

Sesungguhnya, menghormati manusia yang telah pergi meninggalkan kita dengan membawa ahli-ahli politik taksub seperti Zulkifli Noordin untuk merampas Islam dan Allah untuk kepentingan peribadi. Ia adalah pelan Kelantan untuk menjalankan hudud tetapi Nik Aziz tahu bagaimana untuk menghormati pemergian penentangnya.

Jelas sekali, Zulkifli Noordin adalah barah kepada masyarakat Melayu yang sederhana moden. Parasit yang menjadi liabiliti besar kepada Umno perlu dikeluarkan dari arena politik.

Jelas sekali, barah ketaksuban yang mendiami kepalanya dan bukannya akal otak. Berhentilah melacurkan elemen agama untuk mewajarkan niat jahat anda.

Oleh Fadzli Fadhilah

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.