Followers

Thursday, April 24, 2014

(Video) Polis Trafik Kantoikan 'Hubungan Sulit' Seorang Lelaki Dan Wanita Dalam Kereta

 
 
Sepandai-pandai tupai melompat...
Seorang pemandu telah diarahkan berhenti oleh seorang polis trafik akibat tidak memakai tali pinggang keledarnya. Penumpang wanita di sebelahnya juga tidak memakai tali pinggang keledar.

Pegawai trafik tersebut kemudiannya memberi 'tarbiah' kepada pemandu tersebut mengenai bahaya dan kesalahan tidak memakai tali pinggang keledar.

Setelah selesa berceramah, pegawai tersebut meminta lesen memandu lelaki tersebut. Lelaki tersebut kemudian memaklumkan beliau tertinggal dompetnya di rumah.

Beliau kemudian menghubungi isterinya untuk membawa dompet tersebut. Ketika menunggu isterinya tiba, beliau mengarahkan 'penumpang wanita' yang juga di dakwa rakan sekerjanya itu beredar.

Dan....anda tontonlah video kekantoian ini sehingga tamat..lawak siot!

Sila lontarkan pandangan anda sama ada melalui komen di blog atau di laman Facebook. 

Berikanlah pandangan yang bertanggungjawab,tidak berunsur fitnah, tanpa menggunakan kata-kata lucah & kesat melampau (dilepaskan jika sesuai), dan semolek-moleknya biarlah berkaitan dengan isi artikel. 


Kepada "Anynomous", sila letakkan nama pena anda. Jangan berani bersuara, tetapi takut memperkenalkan diri!


 
PERHATIAN:
 

Komen yang disiarkan di blog atau di laman Facebook tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian editor kami, Kita Bantai Dot Info.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.