Followers

Friday, November 29, 2013

'Rosmah ke luar negara bukan cari jantan' -Ali Tinju-

Cen Polo
 
'Rosmah ke luar negara bukan cari jantan'
-Ali Tinju-

(Nak kenal macam mana muka Ali tinju ni korang carilah kat internet)Presiden Persatuan Veteran Tentera Melayu Mohd Ali Baharom yang juga dikenali sebagai Ali Tinju hari ini mengingatkan Timbalan Presiden PKR supaya berhenti mencaci isteri PM; Rosmah Mansor serta membidas lawatannya ke luar negara. Katanya segala kebaikan yang dilakukan oleh Rosmah bukan sahaja tidak dihargai oleh pembangkang tetapi terus diperlekehkan. 
Apakah akan ada lagi demontrasi punggung di hadapan rumah Azmin Ali seperti mana berlaku di hadapan kediaman Ambiga sebelum ini?

(Nak kenal macam mana muka Ali tinju ni korang carilah kat internet) Presiden Persatuan Veteran Tentera Melayu Mohd Ali Baharom yang juga dikenali sebagai Ali Tinju hari ini mengingatkan Timbalan Presiden PKR supaya berhenti mencaci isteri PM; Rosmah Mansor serta membidas lawatannya ke luar negara. 

Katanya segala kebaikan yang dilakukan oleh Rosmah bukan sahaja tidak dihargai oleh pembangkang tetapi terus diperlekehkan. 

 Gambar menterjemahkannya.....!!!



Apakah akan ada lagi demontrasi punggung di hadapan rumah Azmin Ali seperti mana berlaku di hadapan kediaman Ambiga sebelum ini?

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.