Followers

Tuesday, October 29, 2013

Timbalan Menteri ini memperli Anwar??

Timbalan Menteri ini memperli Anwar agar kurang bercakap dan buat lawatan ke luar negera tetapi lebih memberi cadangan untuk membangun rakyat. Mungkin timbalan menteri ini bengong atau pun tidur semasa Anwar bentang Bajet di mana kritikan dibuat atas kelemahan kerajaan dalam menguruskan kewangan, itu adalah sebahagian cadangan. Dan apabila wakil Nibog Tebal minta contoh mana-mana projek mengusahakan tanah terbiar yang berjaya, dia tidak menjawab sebaliknya mencerita usaha yang akan dilakukan. Walhal sebelum itu dia menyebut sebanyak  9,219 hektar tanah terbiar diusahakan dengan penglibatan  7,517 peserta. Bila dia tidak memberi contoh program yang berjaya itu berertinya projek itu gagal. Jadi apa guna buat projek kalau ianya gagal? Wassalam Mso.Timbalan Menteri ini memperli Anwar agar kurang bercakap dan buat lawatan ke luar negera tetapi lebih memberi cadangan untuk membangun rakyat. 

Mungkin timbalan menteri ini bengong atau pun tidur semasa Anwar bentang Bajet di mana kritikan dibuat atas kelemahan kerajaan dalam menguruskan kewangan, itu adalah sebahagian cadangan. 

Dan apabila wakil Nibog Tebal minta contoh mana-mana projek mengusahakan tanah terbiar yang berjaya, dia tidak menjawab sebaliknya mencerita usaha yang akan dilakukan. 

Walhal sebelum itu dia menyebut sebanyak 9,219 hektar tanah terbiar diusahakan dengan penglibatan 7,517 peserta. 

Bila dia tidak memberi contoh program yang berjaya itu berertinya projek itu gagal. 

Jadi apa guna buat projek kalau ianya gagal? Wassalam Mso.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.