Followers

Wednesday, September 11, 2013

RTM Terkutuk POLIS RAJA DI MALAYSIA Bila Paparkan LOGO Salah Di Berita..

 KELAKAR NAK MAMPOS.

Untuk rekod, benda neh bukan aku yang perasan. Tapi blogger UMNO yang perasan. Aku petik balik dan highlightkan sikit keterangan dia. Gambar tue kecik sangat. Harap2 dorang bukan fitnah RTM la ye. Kita sangka baik je la.

Lihat gambar ;


Menurut blogger UMNO ;


Terkini!!! Berlaku di RTM, klip video dalam Berita Nasional RTM yang memaparkan isu OPS CANTAS telah menggunakan Logo PDRM yang SALAH... kelihatan jelas tertulis pada logo tersebut, 'POLIS RAJA DI MALAYSIA..." walhalnya yang benar adalah "POLIS DIRAJA MALAYSIA" Apa sudah jadi sama RTM???

Persoalan yang timbul, adakah MEDIA Kerajaan kini dimasuki oleh 'penjawat awam' pembangkang yang cuba sedaya upaya untuk menjatuhkan kerajaan dari dalam melalui cara yang cukup MEMUALKAN ini...? Apa pula Ketua Pengarah RTM buat? Diakui, wujudnya orang-orang pembangkang di Institusi kerajaan, namun, dengan mensabotaj laporan aktiviti kerajaanseperti Ops Cantas atau mana-mana berita sekalipun apatah lagi isu menghapuskan Jenayah adalah sesuatu yang tak boleh diterima... Pihak PDRM telah bekerja keras untuk hapuskan jenayah dan menjamin keselamatan rakyat dipermainkan sedemikian rupa...

Kita minta pihak RTM menjawab isu ini secara terbuka... Kalau betul ada cubaan mensabotaj, tindakan mesti diambil terhadap kakitangan berkenaan... Dahlah GAJI kerajaan BAYAR, tapi, buat kerja HAMPEHHHH!!! Orang macam nilah yang boleh memberi contoh buruk kepada Rakyat secara amnya...

Ingat!!! Duit yang dibayar kepada kita ada amanah dan tanggungjawab yang kita pikul!!! Dapat GAJI buat CINCAI-CINCAI bagus berhenti kerja!!!

Rujukan : http://pendekarawang1.blogspot.com/2013/09/sabotaj-benarkah-rtm-jatuhkan.html?m=1

Gambar apa semua datang dari blog ini. Aku tukang petik jek. Aku tak peduli la dia nak cakap pasal apa pun. Nak salahkan pembangkang ke apa ke itu aku tak heran. Yang aku nak heran pasal logo tue jek. Ini mesti main petik kat internet tanpa perasan bahawanya kat bawah logo tue dah kena edit. Instead of POLIS DIRAJA MALAYSIA ia menjadi POLIS RAJA DI MALAYSIA.

Aduhai..

Kenapa? Aku mempersoalkan kenapa..? Kenapa time benda neh terjadi aku tak tengok tv RTM masa tue? Dah tak pasal2 rugi peluang nak gelak terguling2 depan tv. Menyesal aku tahu tak.


KAH KAH KAH

 
Read more: http://amenoworld.blogspot.com/2013/09/rtm-terkutuk-polis-raja-di-malaysia.html#ixzz2eXCyuzXX

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.