1. Barua2 UMNO memfitnah kononnya Umat islam ditekan dari pada mengamal islam serta menyebarkan agama islam di Singapura dan Laungan Adzan mengunakan Speaker tidak dibenarkan..
    Hakikatnya :

    Umat Islam bebas menjalankan amalan keagamaan mereka malah tiada sebarang sekatan dari pihak kerajaan Singapura.. Singapura sering dikunjungi oleh para pendakwah, ulama serta ilmuan islam bagi merancakkan syiar Islam di negara yg suatu ketika dahulu difitnah oleh Tunku Abdul Rahman sebagai negara komunis..

    Di Singapura terdapat 3 buah sekolah pondok yg dibiayai oleh Kerajaan Arab Saudi..Para pendakwah dan ilmuan islam silih berganti datang menyebarkan syiar islam di Singapura.. nak tahu kenapa? kerana para pendakwah serta ilmuan islam luar negara selesa dgn umat islam Singapura yg mana hampir kesemuanya mahir berbahasa inggeris tak macam di Indonesia dan Malaysia yg kebanyakkan penduduk islamnya tidak faham berbahasa Inggeris..

    Yang Dipertua Dewan Negara Singapura Dr. Halimah merupakan seorang Muslimah yg menutup Auratnya dengan sempurna.. Pakaian Dr. Halimah di dalam dewan negara Singapura sama seperti Muslimat PAS yg kita selalu nampak dgn Tudung Labuh dan memakai Sarung Tangan Hitam.. Dalam Dewan Negara Singapura beliau duduk di tempat yg paling tinggi sekali berbanding Ahli Paliment yg lain termasuklah Perdana Menteri Singapura sendiri..

    Insaflah Wahai Macai2 UMNO :

    Nasihat aku jangan kalian memfitnah kerajaan Singapura kerana dosa fitnah tiada sebarang pengampunan dari Allah s.w.t tidak kira sama ada kalian memfitnah umat islam atau bukan islam dosanya tetap sama dan balasannya juga tetap sama iaitu kekal selama-lamanya di dalam neraka Allah selagi orang yg kita fitnah tersebut tidak memaafkan kita di hadapan Allah di Yaumul Mahsyar nanti..

    Allah itu maha adil ke atas setiap makhluknya..

    Mengucap Dua Kalimah Syahadah dan menganut agama islam bukanlah suatu Lesen besar sehingga kita boleh menganiaya, menipu, memfitnah, khianat, mencederakan atau membunuh bukan islam sesuka hati.. Tiada sebarang perbezaan di antara islam dan bukan islam disisi Allah cuma Iman dan Takwa yg menjadi benteng pemisahnya..

    Jika kita tidak beriman dgn Allah atau menolak Kalamnya ( Al-Quran ) walau satu ayat sekali pun.. Maka gugurlah syahadah kita dan tiada bezannya di antara kita dengan golongan kaffir..

    Teuku Zacharyah Iskandar
    Admin FB : Anak Muda Bangkit Hancurkan UMNO.