Followers

Tuesday, May 7, 2013

Kemenangan Di Selangor Kerana MB Tan Sri Khalid Mentadbir Dengan Baik Tanpa Rasuah.....

 
Huh...
Khabarnya Selangor Masih Belum Memilih Calon MB Dan Dikhabarkan Mengambil Masa Selama 1 hingga 2 Minggu Lagi Kononnya Untuk Berbincang Bagi Memutuskan Siapa Bakal MB Selangor.

Harus ADMIN Ingatkan Kembali Kepada Pimpinan Tertinggi Pakatan Rakyat Bahawa Sokongan Besar Rakyat Selangor Terhadap Pakatan Rakyat Memenangkan PR Di Selangor Semalam Dengan Memberikan Majoriti Yang Besar & Kerusi DUN Yang Banyak Semalam Adalah Bukti Jelas Sokongan Penuh Mereka Terhadap Kepimpinan Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim Sepanjang 5 Tahun Mentadbir Selangor...

Pelbagai Ujian Yang Beliau Hadapi & Diserang Kiri & Kanan Oleh Media Arus Perdana Bagi Menjatuhkannya Selama 5 Tahun Tanpa Henti. 
 
Namun, Beliau Menghadapi Setiap Isu Dan Ditangani Dengan "Cool" Dan Menepis Tohmahan Musuh Politiknya Dengan Bijak & Berkesan Hingga Musuh politiknya "Mati Akal" Untuk Menciptakan Isu Terhadap Pentadbiran Beliau. 

Untuk Itu, ADMIN Berpedapat Tiada Keperluan Untuk Menggantikan Beliau Sebagai MB, Biarpun PKR Hanya Mendapat 14 Kerusi Berbanding DAP & PAS (Masing-Masing 15 Kerusi). 
 
Rakyat Selangor Telah Memberi Isyarat Yang Jelas Dengan Memberikan Mandat Yang Besar Kepada Beliau Melalui Undi Pada PRU13 Untuk Terus Menjadi MB...

Setuju?
 
 
Shalehudin

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.