Followers

Friday, March 22, 2013

Aku bersamamu Anwar Ibrahim... !

Kerajaan Rakyat Anwar Ibrahim
Aku bersamamu Anwar Ibrahim... !
Walau ranjau berduri - Walau jeriji direntangi
Semangatku tak kan terkulai - Hajat tetap digapai 
Aku bersamamu Anwar Ibrahim... !
 
Bicara nurani buat sahabatku, Anwar Ibrahim 

 


Anwar... telah ku katakan
Engkau meniti antara duri dan api
Engkau mengharung derita tak bertepi

Anwar... kerap ku ucapkan
Kuasamu pada minda
Mindamu pembuka ceria
Kepada rakyat yang hidup derita

Anwar... pernah ku lafaskan
Bicaramu menjadi racun
Gayamu menjadi tuba
Kepada Umno, pengkhianat negara


Anwar... andai kau terpenjara lagi
Percayalah, aku tidak akan berdiam diri
Aku bangkit, semangat terpasak jatidiri
Menebus maruahmu yang telah dicemari
Umno tetap akan kita kuburi....



~ Sofi Kerajaan Rakyat
~ Tropicana, Damansara.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.