Followers

Sunday, February 17, 2013

Adakah Ini Yg Perlu Kita Banggakan..?? Adakah Ni Kejayaan DEB..?? ....

Dari Dato Seri dan Tan Sri's yg memenuhi carta indidividu terkaya diMalaysia yg dikeluarkan semalam..ada satu nama yg menarik perhatian aku  Datok Mokhzani Miguel Kutty  Iskandar Owner of  SapuraKenchana Petroleum.. dgn jumlah kekayaan RM2,699.11 Billion ringgit..!!.dikedudukan no 13 diMalaysia....perlu aku jelaskan, bukan aku melayu yg dengki dgn kekayaan melayu yg lain... tidak sama sekali.. tapi aku benci pada melayu meraih kekayaan melalui kuasa dan kedudukan, yg tidak memperdulikan yg haram .. janji bisnes itu menguntungkan mereka....adakah ini yg perlu kita banggakan..?? adakah ni kejayaan DEB..?? aku curiga....
Dari Dato Seri dan Tan Sri's yg memenuhi carta indidividu terkaya diMalaysia yg dikeluarkan semalam..ada satu nama yg menarik perhatian aku Datok Mokhzani Miguel Kutty Iskandar Owner of SapuraKenchana Petroleum.. 
 
dgn jumlah kekayaan RM2,699.11 Billion ringgit..!!.dikedudukan no 13 diMalaysia....
 
perlu aku jelaskan, bukan aku melayu yg dengki dgn kekayaan melayu yg lain... tidak sama sekali.. 
 
tapi aku benci pada melayu meraih kekayaan melalui kuasa dan kedudukan, yg tidak memperdulikan yg haram .. janji bisnes itu menguntungkan mereka....
 
adakah ini yg perlu kita banggakan..?? adakah ni kejayaan DEB..?? aku curiga....

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.