Followers

Saturday, December 29, 2012

Kantoii..Akhirnya Menteri Ini Pecah Rahsia Tarikh PRU 13..

Beberapa hari lagi menjelang tahun baru 2013, tarikh sebenar Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU Ke-13) masih menjadi teka-teki umum...Bagi Menteri bangang kat gambar atas nii,seronok main teka-teki bila PRU13 akan datang..
 
Memang "Bangang" la pak menteri kat Malaysia nii..takut sangat untuk tetapkan tarik masa mereka akan jatuh..Terbukti rakyat yang kantoi selalu kena pemain...klu di negara lain awal2 dah tahu bila PRU..
Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muyhiddin Yassin menyifatkan ia sebagai satu keseronokan untuk membuat teka-teki mengenai tarikh sebenar PRU Ke-13.

"Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak telah memberi gambaran yang sangat jelas bahawa PRU Ke-13 akan diadakan pada tahun depan.

"Bolehlah buat teka-teki tarikhnya bila... Seronok juga kerana ada peluang dengar teka-teki dan kalau kita dah buat (umum tarikh sebenar), kita tak ada 'fun' lagi," katanya pada sidang media selepas menyampaikan amanat di Majlis Interaksi Timbalan Perdana Menteri Bersama Pegawai Tadbir dan Diplomatik (PTD) Muda di sini, Jumaat.

Timbalan perdana menteri berkata, orang ramai, termasuk ahli politik harus bersabar menunggu pengumuman rasmi perdana menteri mengenai tarikh PRU Ke-13.

"Kita tahu perdana menteri akan putuskan, cuma tinggal bulan dan minggu sahaja (belum umum). Bila masa yang paling sesuai, saya fikir tunggu sahajalah," katanya.


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.