Followers

Wednesday, December 5, 2012

Buat macai setia Umno APCO - Surat terbuka buat macai setia Ameno...

 
Buat macai setia Umno APCO

Asal berhujah saja, kalau nak kalah mulalah komen liwat sana, liwat sini, Anwar peliwat... itu saja point bingai mereka.

Kalau macai-macai Umno semua nak tau, kes liwat II adalah konspirasi Umno yang tidak menjadi. Sebab tu lah Mahathir marah sangat kat Najib sebab tak bijak mengatur. Kes liwat Saipul hanya tipudaya untuk menjatuh karier politik Anwar Ibrahim.

Tahukah anda bahawa dubur si pengadu yang mendakwa dia diliwat telah didapati tiada kesan koyak? Mula-mula di check di Hospital KL dan doktor telah mengesahkan tiada kesan diliwat, tiada kesan luka dan kemutannya normal. 
 
Di mana pulak timbulnya Anwar liwat Saiful Bukhari?

Hakim yang mengendali kes liwat II Anwar Ibrahim tidak dapat memutuskan yang Anwar bersalah kerana kekurangan bukti yang kukuh untuk mensabitkan Anwar. 
 
Dan beliau juga tidak boleh berpandukan pada DNA yang ada pada dubur si Saiful semata-mata. 
 
Ini kerana dubur si Saiful disahkan tiada kesan koyaknya yakni luka yang seperti lazimnya dialami oleh individu yang diliwat. 
 
Oleh itu disebabkan tiada bukti yang konkrit bahawa si Saiful diliwat maka hakim melepaskan Anwar dari disabitkan kes meliwat Saiful Bukhari, bekas pembantunya itu.

Adakah dengan DNA saja boleh dituduh meliwat? Kalau begitu senang lah orang nak pedajal kita! Ambik rambut kita, berus gigi kita dan seangkatan dengannya untuk mendapatkan DNA kita, kemudian dimasukkan kedalam punggung lembu ke, kambing ke... lepas tu tuduh kita liwat. Padahal tiada kean luka pun pada punggung kambing dan lembu tersebut seperti yang disahkan pakar.

Oleh itu, buat pencacai dan penyokong kerajaan setan Umno BN sekalian... tolong lah cerdik sikit. Jangan ambil fakta hanya dari blogger upahan Umno APCO ataupun bekas katak-katak belaan Anwar dulu tuh. Ambil fakta bukannya auta.

Auta pihak tertentu yang hanya pandai nak mengampu para pemimpin Umno demi perut busuk diaorang. Kalau kes liwat I Anwar, boleh lah pemimpin Umno nak temberang rakyat sebab masa tu negara kelam kabut sebab pemecatan Anwar Ibrahim dari kabinet kerajaan oleh Mahathir dan media terus menerus memainkan isu konspirasi Mahathir untuk rakyat percaya tuduhan liwat i beliau.

Tetapi rakayt sekarang dah semakin bijak menilai kerana teknologi dah canggih. Semua fakta kes boleh dicari dihujung jari, so susah untuk korang menipu lagi... OK!!!

Seperkara lagi, disebabkan Anwar terlepas maka Peguam Negara membuat rayuan kononnya untuk mendapatkan keadilan untuk si Saiful Bukhari yang diliwat Anwar! 
 
Tapi yang majoriti rakyat pelik sangat tuh, masa kes pembunuhan Altantuya yang mana si pengarahnya terlepas iaitu Razak Baginda, tetiba kambing hitam dua ekor dari Unit Tindakan Khas (UTK) pulak yang dihukum. 
 
Dimana Peguam Negara ketika itu? Dimana keadilan untuk simangsa yang dibunuh dan diletupkan menggunakan bom terkawal jenis C4? Mengapa tidak pula gatai nak membuat rayuan?

Yang itu korang fikir la sendiri!!!
Tumbangnya Umno BN pada PRU13 nanti, akan lebih banyak skandal yang akan terbongkar! Undi anda nanti amat berharga buat mangsa fitnahan si pemerintah yang zalim!!!

KO BN, KO Umno...

Reformasi!!

Reformasi!!
Reformasi!!
 
Kuburkan Umno/BN pada PRU13 nanti!!
Say No to Umno/Barisan Nasional




Shalehudin

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.