Followers

Monday, December 31, 2012

Bersama Pakatan Rakyat menjamin masa depan - Adun Batu Tiga Rodziah Ismail Written by Rodziah Ismail




Tahun 2012 yang akan melabuhkan tirainya tidak lama lagi telah mencatatkan beberapa noktah penting sepanjang hampir lima tahun era reformasi Kerajaan Negeri Selangor, Darul Ehsan.

Ianya berlaku atas kehendak rakyat yang inginkan reformasi itu dizahirkan segera bagi menyekat berlanjutannya pereputan budaya dan nilai serta keperluan kepada pentadbiran negeri Selangor yang tulus dan telus.

Tindakan bijak rakyat negeri Selangor memilih barisan pimpinan yang ada sekarang ini perlu diulangi dalam pilihanraya ke-13 yang semakin hampir, agar usaha reformasi politik, ekonomi dan sosial dapat diteruskan di negeri Selangor khususnya dan di Malaysia amnya.

Rakyat perlu lebih waja dan bersungguh bagi memastikan pelaksanaan agenda perubahan yang jitu diserahkan pada saf Pakatan Rakyat yang tersedia dan bersedia untuk memimpin rakyat Malaysia.

Diperakui bahawa masih terlalu banyak lagi yang belum disempurnakan.

Tahun 2013 tentunya akan menyaksikan usaha-usaha mensejahtera rakyat oleh Kerajaan pimpinan Pakatan Rakyat diperhebat.

Sentiasa bersama Pakatan Rakyat, menjamin kehidupan dan masa depan rakyat.


Selamat menyambut Tahun Baru 2013.

Rodziah Ismail is the PKR Assemblywoman for Batu Tiga & a state executive councillor holding the Welfare, Women's Affairs, Science, Technology and Innovation portfolio


Malaysia Chronicle

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.